IDK

in #song6 years ago

Im a text writer too
some of my work
Uvijek si tu da mi popraviš dan
Otkad sam te upoznao sve mi izgleda ko san
Bez tebe dan, nije potpun dan
Sa tobom nikad nisam sjeban i sam.
Nekad sam debil, ne zaslužujem te i zbog toga mrzim se
Pokušavaš me promjeniti, oko toga pravo trudiš se
Volim te ali to ne pokazujem, zbog svog glupog ponosa, osjecam da gubim te
I dalje tjeram po svom, još sam isti kreten
Ali unutra sam samo nezašticeno dijete
Trebam te podršku da mi daš
Znam da se po mojim postupcima to i ne vidi baš.
Cijenim što si uvijek tu za mene
Da me gurneš naprijed kad sve nizbrdo krene
Sjebem sve totalno ali zbog tebe ponovo krenem
Iako znam da je ispred mene brdovit teren, zasužila si to
Ne želiš me pustit da venem
Znam da ne voliš kad sam kreten zato što tad nemam mjere
Trudim se ne biti to, ali i to je dio mene.
Jebiga...
Moja ljubav prema tebi je jako zajebana stvar, može se smatrat kao kazna, ali prihvati je kao dar
Ne marim kakva si drugima bitno je da si meni car
Želim da ti uzvratim da i ti osjetiš tu car kako je kad neko izdvaja vrijeme da posluša tvoj glupi stav
Iritantan sam na momente trpiš moja sranja kad to ne mogu ni sam
Kakav sam nekad prema tebi to je grozna stvar
Razumi me, budi tu za mene zauvijek... Bar

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60147.92
ETH 2613.63
USDT 1.00
SBD 2.55