You are viewing a single comment's thread from:

RE: 12 hours in train - 1 weird comparison and yet another reason why I HATE alcohol

in #society6 years ago

Pretoze mozeme zmenit len nase myslienky a nie tych druhych, je skoda stracat cas rozoberanim pricin. Kto vie, co vsetko sa okrem "kultury" za tym skryva. Vdaka bohu som takeho analyzy odlozila a preto sa mam cim dalej, tym lepsie.

Sort:  

No ja nad vsetkym vkuse rozmyslam viac nez treba. Ale nemyslm si, ze je to strata casu....nvm, cim viac nieco rozoberam, tym viac mam danu temu v hlave definovanu a vytvorene nazory...

Toto na mna "dolahlo" o to skor, lebo ludia v mojom okoli hroozne casto nadavaju na Slovensko a ja som praveze nikdy taky negativny nebol. Ano, studujem mimo ale vobec nie kvoli kvalite studia atd (proste som chcel ist do inej krajiny)...no ale vkuse pocuvam od kamosov jake je Slovensko hrozne a upada, zatial co ja si vzdy hovorim ze sak az take hrozne to isto nieje...a potom prijdem dom po 3 mesiacoch a prva vec co ma "privita" je takyto zazitok.

Ale aj keby bola dana tema ina, dokym sa vyslovene "analyzami" netrapim, tak podla mna niesu zla vec.

Mas pravdu - pokial ta tvoje analyzy netrapia, tak je vsetko OK. Maj sa krasne a pekne sviatky.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61423.30
ETH 3383.10
USDT 1.00
SBD 2.54