Een klein gokje op Duitsland betaalt zich uit

in #soccer6 years ago

Tijdens mijn poker sessie zat ik ook voetbal te kijken en zag dat Duitsland nog steeds op 0 - 0 stond na een uur spelen. Ik dacht, dat gaat fout en heb na 60 minuten spelen mijn stoute (voetbal)schoenen aangetrokken en 1 dollar ingezet op winst voor Korea 2 - 0. En zie hier......




Ik speel wel vaker een gokje op een voetbalwedstrijd en deze keer heb ik daarmee 67 dollar gewonnen.
Jammer dat Duitsland eruit ligt maar voor mijn bankroll is het een leuke winst.

Ik wens iedereen alvast een mooi weekend!!

Vriendelijke groet,

David

Sort:  

Waw, goeie gok en mooi bedrag! :)

Ja was een leuke opsteker. De kans was niet groot dat Korea zou winnen met 2 - 0 en daarom kreeg je voor iedere dollarinzet, 67 dollar terug. Als ik tot de 80e minuut had gewacht en dan pas de weddenschap zou hebben afgesloten, zou ik voor elke dollar misschien wel 250 dollar hebben gekregen. Maar ik ben tevreden met het resultaat :-) Mooie dag :-)

Bij rust staat Portugal met 1-0 achter. Nu vraag ik me het volgende af:
1 hoeveel betaald €1 inzet op winst van Portugal nu uit?
(Ps, je moet maar toevallig online zijn)
2 hoe groot is statistisch gezien de kans dat het team dat achterstaat bij rust alsnog wint?

Ws kan je al raden wat dit heen gaat?

Ik was niet online
ik denk dat je op dat moment misschien 20 / 30x je inleg krijgt. Maar er worden nog wel 100 andere factoren ingecalculeerd door die bookmakers.
Het is en blijft gokwerk voor ons maar bookmakers kunnen dat heel goed, anders zouden ze niet bestaan :-)
Als je een gokje waagt moet daar vooral een plezierfactor zijn. Ik speel poker en ik kan voelen wanneer ik goed ga spelen of niet. Plezier helpt, dat geldt voor alles.
Mooie dag :-)

Ik gokte op de steem price. Gaat ook lekker nu. Power up!

Kon je die inzet nog doen terwijl de wedstrijd al 60 minuten bezig was?

Jazeker, de meeste internet goksites kun je live inzetten tijdens de wedstrijd. In mijn geval heb ik op pokerstars ingezet maar ik weet dat unibet deze opties ook heeft.

Echt opmerkelijk dat je tijdens de wedstrijd na 60 minuten nog zo'n uitbetaling kreeg. Ik denk dat als je 60 keer zo'n wedstrijd hebt, die vaker dan 1 keer door Duitsland wordt verloren.

Ach ja, af en toe moet het een beetje meezitten.
Mocht je zelf eens willen inzetten op je favoriete ploeg, wacht dan even met inzetten tot ze bijvoorbeeld achter komen te staan, dan worden de ods ook beter.
De vorige wedstrijd kwam Duitsland ook met 0 - 1 achter (volgens mij was dat tegen Mexico) en heb toen na 45 minuten spelen ingezet dat Duitsland de partij alsnog zou gaan winnen, (ze waren mijn favoriet op dat moment) wat ze ook deden, en dan krijg je gewoon meer geld per dollar. In dit geval was dat 4,8 voor elke dollar. Als ik aan het begin van de wedstrijd had ingezet kreeg ik maar 1,5 voor elke dollar.
Mooie dag :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62978.31
ETH 2546.24
USDT 1.00
SBD 2.76