Najlepsze śniadanie na świecie...

in #sniadanie5 years ago

Cześć! Trochę mi zajęło czasu zanim się zebrałam do kolejnego posta. Ale wróciłam i jestem! Postaram się pisać regularnie (tzn. przynajmniej raz w tygodniu) choć nie ukrywam, że będzie to wyzwanie! Wiecie jak to jest: praca, dom, siłownia, dom, praca, zakupy, duperele, garki, szmatki i tak codziennie 24/7...

Dobra koniec biadolenia. Dzisiaj przepis! Kilka osób na instagramie pytało mnie o przepis na owsiankę. Nie byle jaką, na wodzie z trzema migdałami i dwoma owocami goji ale na porządne, sycące śniadanie, które daje powera na cały poranek i kawałek popołudnia! Świetny przepis na lato, to tak zwane overnight oats, czyli namaczana przez noc owsianka. Odstawiona na noc do lodówki, o poranku przyjemnie orzeźwia. Według mnie ciepłe śniadania latem to kompletna porażka... Ok. Monika. Przepis:

Składniki na porcję:
80 gram płatków owsianych górskich
250 ml mleka (tak, takiego od krowy lub sojowego - te dają najlepszą konsystencję. Innych nie polecam)
5 gram nasion Chia
10 gram rodzynek
20 g masła orzechowego
20 ml syropu klonowego lub miodu
szczypta soli

Płatki zalewamy mlekiem i gotujemy od czasu do czasu mieszając przez ok 10 - 15 minut na niewielkim ogniu, ciągle mieszając dodajemy nasiona Chia, rodzynki, szczyptę soli (tak... Mam obsesję na punkcie smaków typu słony karmel i do wszystkiego co słodkie dodaję zawszę sól dla przebicia smaku). Gotową owsiankę przelewamy do miseczki i odstawiamy do wystudzenia, a później wstawiamy do lodówki. Rano robimy topping z masła orzechowego i syropu klonowego i voila!

Makro dla zainteresowanych:
611 kcal, 23 B, 83 W, 19 T.

385862-PC2693-5.jpg

Wzorzec zdjęcie utworzone przez freepik - pl.freepik.com

Sort:  

Jestem wzrokowcem i szkoda, że nie ma zdjęć w kolejności wykonania

Congratulations @monikavictoria! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 100 upvotes. Your next target is to reach 250 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59358.13
ETH 2471.72
USDT 1.00
SBD 2.45