Bülent Abi KALVASI'IN TWİYE ÇÖKTÜ | Bülent Abi STOLE MY CAR ! |

in #sndbox7 years ago
Gözüm gibi baktığım, kendisine manevi değerler yüklediğim Twingo'm artık bana ait olmayacaktı. Oradan bakıldığında basit bir cümle gibi gözüküyor değil mi ? İnanın bana hiçte öyle değil...

22497125_1818963275062192_1073506682_o.jpg

SATILIK FULL + FULL TWINGO

berk ayraç.png

O A4 kağıdınıda ki yazıyı Word'den yazarken o kadar zorlandım ki... Gerçekten çok zor oldu benim için. Şimdi bu aracın benim hayatımdaki tarihçesini kısaca özetlemem gerekirse, kendi imkanlarım ile almış olduğu ilk arabam ve araba sürme serüvenimde bana ortak olan dostum canım twingom... Kendisini bundan bir kaç ay öncesine kadar 2 defa daha araba satma sitelerine yükledim ve 12 saat geçmeden vazgeçerek ilanların hepsini kaldırdım. Fakat bu seferki diğerlerinden farklı olmakla birlikte baya ciddi bir ilandı. Sigortasının da bitmesinin vermiş olduğu soğuklukla almış olduğum bu soğuk kanlı karar beni twingomdan ayırdı.

22497044_1818963271728859_48682709_o.jpg

BÜLENT ABİ

berk ayraç.png

Sabahın erken saatlerinde telefonum bilmediğim bir numara tarafından arandı ve 15 dakikalık sohbetin ardından konuştuğum kişinin Bülent Abi olduğunu öğrendim. Kendisi İzmir'de fizik öğretmeniymiş, diksiyonu ve vermiş olduğu sıcak enerji ile ne kadar kalender bir adam olduğunu iliklerime kadar hissettiren Bülent Abi, beni ketenpereye getirecekti ve yaklaşık 4 saat sonra kadar... işe bakar mısınız KALVAS'ın bundan haberi dahi yok.

Bülent Abi ile aramızda spontane bir dostluk ilişkisi gelişti. Şöyle kral adamsın böyle babacansın derken, Bülent Abi aninden ciddileşerek benden IBAN'ımı istedi ve kaporayı göndermek için can attığını belirtti. Yarım saat sonra İzmir'den İstanbul'a uçacak olan Bülent Abi oldukça heyecanlıydı. Ben de arabadaki şahsi eşyalarımı falan topluyorum işte sonuçta bir kaç saat sonra araba artık bana ait olmayacaktı.

NOTER

berk ayraç.png

Bülent Abi'yi 2 saat geçmesinin ardından karşımda oturmuş pide yiyor olarak gördüm. Ve şimdi yapılması gereken tek şey notere gidip son işlemleri halletmekti. Neyse işte Bülent Abi bitirdi pidesini heybetli de bir ağabeyimizmiş 2 kuş başını tek nefeste yalan etti... Bülent Abi anlamsız cümleler kurarak kafamı karıştırmaya başladı bir anda, yok işte bu arabanın LPG bakımı ne zamandı işte boya hangi kapıdaydı falan daha önce cevaplarını almış olduğu soruları salak bir tavır ile bana sormaya başladı.. Her neyse ben kaporayı aldığım için nedense inanılması güç bir güvene kapıldım ve arabayı çoktan vermiştim Bülent Abi'ye. Çıkarıp bana paranın devamını verecek diye beklerken bir de ne göreyim ruhsatı almış gidiyor bizim Bülent Abi...

E.Y (21) Yaşamış olduğu travmayı güçlüklerle aza indirgemesinin ardından, noterin karşısındaki pidecide kurye olarak işe başladı. Bülent Abi'nin şeş kaza 2 kuşbaşı siparişi vermesini bekliyor... Esen Kalın.


Image Source

berk ayraç.png

[EN]

I was dote upon for my car and It's the car which I have attached spiritual values for myself, will not belong to me anymore. When you read this, you think it's kinda simple thing right ? But believe me it's not.

It was too hard for me to write that sale lable. It was really diffrent feeling. Now, if I need to summarize the history of this vehicle in my life briefly, it is my friend who is a common friend of me in my first car and car driving which I bought by my own possibilities. I uploaded it to car sale sites 2 times more than a few months ago and gave up the announcements after 12 hours I removed all of them. But this time is not like the old ones. The decision that I decided that as cool as a cucumber. And this decision made us to leave from each other.

Early in the morning, my phone was called by a number that I did not know and after 15 minutes of conversation I learned that the person that called me was "Bulent Abi". Bülent Abi, who is a physics teacher in İzmir. After 4 hours he was going to cheated me about selling and I had no any clue about this.
Spontaneous friendship between me and Bülent abi has occured. While we were talking sincerely, Bülent Abi suddenly became serious and he said that he wanted my IBAN and so he wanted to send me down payment. Half an hour later, Bulent Abi who was going to fly to Istanbul from İzmir was quite excited I could feel that from his voice. Meanwhile I was picking up my personel stuffs in and after a couple hours, the car because It'll not belong to me anymore.

I saw Bulent Abi as sitting in front of me while eating pide after 2 hours passed. And now the only thing that has to be done is to go to the notary and do the final processing. After he finished the eating he started to ask me stupid thing about car with a stupid attitude. I was trusting to Bulent Abi because I already got the down payment and why I dont know but I believed him too much because of that I had already given the car to Bulent Abi. While I was expecting the last of money from him, he turned away and gone.

KALVAS (21) After he tried to forget this trauma, he started to work as courier on that Pide Restaurant. He expects an order by Bülent Abi to learn his new home address. Stay cool. GoodBye!

Sort:  

Döktürmüşsün yine 😃

Usta yazılara ara verip te bizi bu güzelliklerden mahrum etme. Olur mu?

gerçekten üzülüyor insan. bu yıl ağustos ayında, biz de 2004 yılında sıfır aldığımız aracı satarken benzer şeyler yaşamıştım

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66565.59
ETH 3503.87
USDT 1.00
SBD 2.72