3D Steemit Tea :)

in #slothicorn8 years ago

tea1.jpg
Today I will share "3D Steemit Tea" 3d work with you. I made the work with 3ds max program ... I hope you like ...😉
Bugün adım adım yaptığım 3d ve vektör çalışmasını sizlerle paylaşacağım.
Çalışmayı 3ds max programı ile yaptım... Umarım beğenirsiniz... 😉
3D Steemit Tea :)
2018-05-22_12-44-11.jpg

2018-05-22_12-46-29.jpg

2018-05-22_12-47-51.jpg

2018-05-22_12-49-25.jpg

2018-05-22_12-51-38.jpg

2018-05-22_12-52-13.jpg

2018-05-22_12-55-48.jpg

2018-05-22_12-56-38.jpg

2018-05-22_13-00-55.jpg

2018-05-22_13-02-50.jpg

2018-05-22_13-19-06.jpg

2018-05-22_13-57-54.jpg

Render:
tea3.jpg

tea2.jpg

Thank you for visiting my post
Please Follow And Up Vote
@bym
steemit-bym-min.jpg
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Sort:  

Çok güzel görünüyor. Denemek isterim ama özel bir bilgi gerekiyor mu yapmak için?

Biraz zahmetli bir iştir. Ama ilginiz ve merakınız var ise öğrenebilirsiniz.
Ben 3Ds Max programı ile yaptım... 3d modelleme programları diye internetten araştırırsanız diğer programlarıda görebilirsiniz.
Yorum için teşekkür ederim @fadime :)

Teşekkürler yanıt için. Eğer özel bir bilgi gerekmiyorsa zaman hiç önemli değil. Böyle şeylerle uğraşmayı severim.😊

Yani özel bilgi şu şekilde, sonuçta bir program ve her program gibi öğrenilmesi gerekiliyor. Ama internette hertürlü bilgi ve kaynak bulunabilir bu konularda. Biraz azim, biraz çaba... Sonrası da hayal gücünüze bağlı. :)

It's great.
What program do you use?
🇰🇷

Thank you ;)
program name: 3ds max

Ne güzel bir 3d çalışması olmuş emeği ize sağlık😃

Teşekkür ederim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.083
BTC 64869.38
ETH 1751.41
USDT 1.00
SBD 0.42