3D Steemit Tea :)
Today I will share "3D Steemit Tea" 3d work with you. I made the work with 3ds max program ... I hope you like ...😉
Bugün adım adım yaptığım 3d ve vektör çalışmasını sizlerle paylaşacağım.
Çalışmayı 3ds max programı ile yaptım... Umarım beğenirsiniz... 😉
3D Steemit Tea :)
Please Follow And Up Vote
@bym

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Çok güzel görünüyor. Denemek isterim ama özel bir bilgi gerekiyor mu yapmak için?
Biraz zahmetli bir iştir. Ama ilginiz ve merakınız var ise öğrenebilirsiniz.
Ben 3Ds Max programı ile yaptım... 3d modelleme programları diye internetten araştırırsanız diğer programlarıda görebilirsiniz.
Yorum için teşekkür ederim @fadime :)
Teşekkürler yanıt için. Eğer özel bir bilgi gerekmiyorsa zaman hiç önemli değil. Böyle şeylerle uğraşmayı severim.😊
Yani özel bilgi şu şekilde, sonuçta bir program ve her program gibi öğrenilmesi gerekiliyor. Ama internette hertürlü bilgi ve kaynak bulunabilir bu konularda. Biraz azim, biraz çaba... Sonrası da hayal gücünüze bağlı. :)
It's great.
What program do you use?
🇰🇷
Thank you ;)
program name: 3ds max
Ne güzel bir 3d çalışması olmuş emeği ize sağlık😃
Teşekkür ederim ;)