Rajshahi dhe Usmani në Sylhet.

in #sjsj2 years ago

Ju rregulloni orizin tonë. Peshku i skuqur, i pjekur, çaçhari dhe sende të tjera pranohen nga të gjithë. E gjithë kjo nga unë. Ata pa dëshirë u pajtuan me formulën time. Pas kësaj, të gjithë dijetarët dhe ulematë u mblodhën për të pirë çaj dhe për të pirë. Hipëm në vaporin e kthimit.
Sa të qetë janë detet e trazuara në dimër. Turistët nuk vijnë këtu përveçse gjatë sezonit. Avullore nuk lëviz. Fjalët e Shën Martinit më erdhën në mendje kur po notoja në det pas lamtumirës së sinqertë të njerëzve të mi të dashur. Dhurata e drejtpërdrejtë e natyrës për këtë ishull të izoluar është të sjellë gjithçka nga jashtë, përveç tokës, ujit, shkëmbinjve dhe bimëve. Nëse deti është i trazuar dhe asnjë varkë nuk mund të lëvizë, atëherë nuk ka oriz, bishtajore, ilaçe, nevoja. Kur të mbarojë stoku, një kuti shkrepse, mbështjellje mushkonjash, krem, pastë dhëmbësh, vaj, kripë, enë, gaz etj. nuk do të ketë derisa të kthehet nga Teknaf. Burimi i vetë ishullit është gropa e madhe, të cilën turistët e hanë me shumë interes. Edhe pse i gjithë komunikimi është i mbyllur, këtu mund të gjesh dridhje dhe peshk.
Një herë isha duke udhëtuar në ishullin Maheshkhali në Cox's Bazar kur hipa në makinën e Upazila Parishad. Nuk kishte më makina. Abba dhe Maulana Muhiuddin Khan ishin në këtë vizitë. Rrugës nga Dhaka për në Cox's Bazar, babai im u sëmur nga moti i keq. Një ditë në fund të programit ai u kthye. Ne u kthyem në Dhaka për dy ditë të tjera. Në makinë pyeta organizatorët, si erdhi kjo makinë në Maheshkhali? Ata thanë se ishin sjellë me një traget të madh. Unë thashë, nuk do të kthehet kurrë në kontinentin e Bangladeshit në jetën e tij. Të gjithë buzëqeshën. Vendasit thonë se çdo gjë që sillet këtu nga Cox's Bazar nuk do të kthehet më kurrë. Unë nuk do të të lë. Unë thashë, njerëzit në botë janë të tillë. Pasi erdhi në këtë botë, nuk mund të kthehej me jetën e tij. Krijimi i tij në tokën tokësore është varri i tij këtu. Vetëm shpirti është i jashtëm. Me urdhrin e Allahut vendoset në trupin e njeriut. Në fund të mandatit, ai kthehet në adresën e dhënë nga Allahu.
Pastaj në Gorakghata Bazaar ne patëm një bisedë argëtuese në dhomën e dyshekut të një prej studiuesve tanë miqësorë. Në mbrëmje ka një takim diskutimi. Të nesërmen shkova të shikoja kodrën e Adi Nathit. Kur kthehem, u them sipërmarrësve, cilat janë rregullat për përdorimin e makinave në upazila? Ata thanë se ishte mirësjellje e këshillit. Ka rregulla për përdorimin e tij kur vjen një mysafir i veçantë. Megjithatë, u kërkova të më tregonin një qira të arsyeshme për makinën dhe koston e plotë të karburantit. Sipërmarrësit më siguruan se do të paguanin gjithçka duke llogaritur në këtë mënyrë. Thashë se njerëzit e thjeshtë dhe madje edhe qytetarët përgjegjës nuk u kushtojnë rëndësi këtyre çështjeve siç bëjnë ulematë. Pra duhet të jemi shumë të kujdesshëm në konsumimin apo përdorimin e burimeve shtetërore apo të dikujt tjetër. Sikur askush nuk mban përgjegjësi për ne. Meqenëse përdorimi i kësaj makine është bërë një zakon i aftësisë së kufizuar këtu, kështu që ne e pranuam atë. Por ne duam të reduktojmë detyrimin duke përballuar një pjesë të kostos dhe amortizimit. Kryetari i Upazila dhe Zyrtari Ekzekutiv i morën fjalët e mia shumë pozitivisht. Ata u kanë thënë vazhdimisht sipërmarrësve se ky i ftuar na ka mësuar shumë.
Ditën tjetër e kalova në Cox's Bazar. Maulana Nurul Haque Arman na tregoi rreth plazhit. Këtu kishte një xhip të hapur me kapuç. Kështu që unë dhe Maulana Muhiuddin Khan, së bashku me disa vendas, kaluam një rrugë të gjatë përgjatë plazhit. Unë isha në Hotel United. Dhomë llamarine dykatëshe. Që atëherë kam vizituar shumë herë Cox's Bazar dhe kam qëndruar në Panoya. Në ditët e sotme hotelet e reja po qëndrojnë në hotele të mëdha në zonën e motelit. Shpesh qëndroj në resortet apo vilat e të njohurve. Njerëzit në Cox's Bazar janë të gjithë dijetarë të mëdhenj, të rinj të devotshëm, udhëheqës dhe aktivistë të aktiviteteve islame dhe shenjtorë sufi. Edhe nëse zgjat një ditë, duhet të shkoni të paktën në dhjetë vende. Ata që duan t'i drejtohen vetes, qoftë edhe për një kohë të shkurtër, thanë, pse të vijnë për një ditë? Si t'ju marrim të gjithë pak, nëse jo të paktën tre ose katër ditë.
Cox's Bazar mori emrin e administratorit britanik gjatë sundimit britanik. Fillimisht emri i këtij vendi ishte Palankyi. Cox's Bazar në emër të zotit Cox. Cox's Pazar në drejtshkrimin konvencional. Hazret Shah Bedr, predikuesi i Islamit, e zbuloi dhe e mbolli këtë vend qindra vjet më parë. Kjo është arsyeja pse Pazari i Koksit quhet edhe Badr Mokam. Porti nga Cox's Bazar në Maheshkhali, Sonadia dhe në det të thellë njihet tani si Badar Mokam. Ishte në këtë rrugë që Shah Badrudin erdhi në Palanquin nga Arabia për të përhapur Islamin. Ai ndërtoi këtu një xhami dhe një konvikt dhe përhapi Islamin. Unë shpesh them se aeroporti Cox's Bazar duhet të emërohet kur të shpallet ndërkombëtar, Hazret Shah Badr Rah. Aeroporti Ndërkombëtar, Cox's Bazar. Pavarësisht se cila qeveri është në Bangladesh në atë kohë, pavarësisht se kush është Kryeministër, shpresoj se ata do ta mbajnë parasysh këtë ide. Sepse, kjo është tradita e Bangladeshit. Aeroporti ka marrë emrin e Hazrat Shahjalal në Dhaka, Hazrat Shah Amanat në Chittagong, Hazrat Khanjahan Ali në Khulna, Hazrat Shah Makhdum në Rajshahi dhe Usmani në Sylhet. Unë kam përmendur në një artikull tjetër se nëse Rangpur është një aeroport i veçantë ose nëse Syedpur është zhvilluar sipas një standardi ndërkombëtar, ai duhet të emërohet pas Hazret Karamat Ali Jainpuri. Emri i Cox's Bazar si Hazret Shah Badr. Do të ishte mirë të kishim një aeroport ndërkombëtar

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59737.47
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.43