You are viewing a single comment's thread from:

RE: Today's lunch, a green smoothie, is my week One entry in the Six Week Health health Challenge!

in #sixweekhealth7 years ago

Oi, oi! Jeg er en sucker for grønne smoothies. Men jeg har aldri prøvd med appelin og eggehviter i! Det skal testes.

Hva gjør du med eggeplomma? :p

Et tips er forresten å ha den første taggen som food, da den du nevner først blir hovedkategorien.

Sort:  

Det kan absolutt anbefales Susanne! Frisk og god! Eggeplommene er jo et problem... Som regel håper jeg mannen min skal lage et bombesaus a la bearnaise eller noe... Burde finne en god oppskrift til dem i grunnen... Takk for tipset, da skal jeg huske det til neste gang :) Helen

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58389.23
ETH 2521.57
USDT 1.00
SBD 2.35