රාජ මාළි‍ඟේ පරවියා වගේ - රෙඩ්

in #sinhala6 years ago

රාජ මාළිඟේ පරවියා වගේ..
ජීවිතේ මගේ මම ගෙවනවා ඔහේ..
ඉපදුනාට පස්සේ තාම මං හඬාලා නෑ..
ඇඬුවත් මට කිසිම දිනක කඳුළු එන්නෙ නෑ..//

මම ආදරේට ඇති කරන්නේ ඉබ්බොයි ගෙම්බොයි..
උන් නොදැක නොබල එක මොහොතක් ඉන්න බෑ අපොයි..
මේ සුරතල් සත්තු මාගේ - මට රන්මුතු මැණික් වාගේ
උන්ගෙ බරට රන් දුන්නත් - මම විකුණන් නෑ..//

රාජ මාළිඟේ පරවියා වගේ..

මම යන්න තමයි හිතන් ඉන්නේ ලෝකයේ වටේ
මම ගියොත් යන්නේ කවදා හරි බූරුවෙකු පිටේ
ඉතිහාසෙට නම තියාල ලංකාවට කොඩි දමාලා
එහෙම මිසක් කවදාවත් මම මැරෙන්නෙ නෑ..

රාජ මාළිඟේ පරවියා වගේ..///

ගායනය : රෙඩ්

සංගීතය : නයන කරුණානායක

Sort:  

meka machan fredy silva ge sinduwak neda

ow podi wenas kam tikaka karala theyanawa ,tamil song ekaka thama music

muge aluth eka "nambunama salli bage" kohomada eka??

mama eka ahala nane ban

Ahala balapan yako patta

Ahala balapanko

ela mama ahala balannam ,

oka parana film eheka song ekak red aluth kare

ow podi wenas kam tikaka karala theyanawa

avlak ne eketh podi gathiyak tiyenawa

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64105.03
ETH 2757.74
USDT 1.00
SBD 2.66