SamimiyetsteemCreated with Sketch.

in #sincerity11 months ago (edited)

images (5).jpeg

Samimi olmanın iyiliği kadar kötülüğü de vardır. Hatta kötülüğü daha çoktur çünkü hep bekletilirsiniz.

"Tamam o bekler" denilen olursunuz çünkü alıştırırsınız, bir insana bir kere -ben beklerim abi- dersen yayarsın abi. Habire bekletilirsin, sıra senden alınır direkt.

Mesela bugün tost yaptırdım her zaman ki kişilere, bekledim, bekledim tost gelmedi. Sordum " başyapıt mı yapıyorsun ağabeyim?" Diye. Tamam aslında " la ne yapıyonuz böyle daha ne kadar bekleyecem " demiş olabilirim ama kibar gözükmek daha iyidir.

"Hoşuma gitti tost, ben yedim. Şimdi sana yenisini yapıyorum hemen yaparım" dedi. Kırk yılın başı güzel tost yapıyordu galiba, bunu hak ettim diyip yedi diye düşündüm. Hayır yani zaten tostu yaparken kaşardan da sucuktan da payını alıyor ki.

Hijyen önemli dedikçe aklıma sucuğu yedikten sonra parmakta kalan o eşsiz tadı yalayıp tostu yapmaya devam etmeleri aklıma geliyor.

Sert ve cins birisi olsaydım o ilk tostu yiyebilirdim ve geç kaldığım için küfür edip günaha girmezdim. " AÇ VERESİYE DEFTERİNİ! BÜYÜK HARFLERLE YAZ ADIMI VE SONRA KAPAT " Diyerek oradan ayrıldım...

1674506322771715-0.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60228.69
ETH 2428.23
USDT 1.00
SBD 2.45