You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Show Me Your Room" Challenge and Win SBD

Τι ωραίο και πρωτότυπο challenge είναι αυτό @tkappa!!!!😀
Πρώτα από όλα σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!😊
Σκόπευα να αρχίσω πάλι να ποστάρω σε δυο-τρεις μέρες (λόγω κάποιων προβλημάτων που έχουν παρουσιαστεί), αλλά πρώτα ο Θεός, ελπίζω πως αύριο θα μπορέσω να ξεκινήσω, με το showmeyour-room challenge φυσικά!! (Παρόλο που τα τελευταία δύο χρόνια που είμαι με τον @rouketas , δεν νομίζω πως έχω δωμάτιο!Λειτουργώ περισσότερο ως νομάς και εγώ, καταλαβαίνεις φαντάζομαι!)
Δεύτερον, τι όμορφο δωμάτιο και πόσο τακτοποιημένο!!!Και ας είναι ασιδέρωτο το t-shirt!!Δεν πειράζει καθόλου!!
Καλή Ανάσταση!!!! Με υγεία!!!! Τις ευχές και τα φιλιά και από τον @rouketas!!Πολλά φιλιά και στην Αλίνα!!😊😘

Υ.Γ Πολύ ωραίο σακάκι και μαντήλι στο πέτο!! (καλοφόρετα, τα βλέπω ακόμα με την ταμπελίτσα!-συγγνώμη αλλά έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα ρούχα και τα παρατηρώ, χαχα)

Sort:  

Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια @loveisintheair και πραγματικα ελπιζω να με τιμησεις με το post σου, αλλα πραγματικα θα καταλαβω αν δεν τα καταφερεις δεδομενης της υπαρχουσας καταστασης (πιστεψε με σε καταλαβαινω απολυτα).

χεχεχε, ναι αφορετο ειναι ακομα το σακακι, το εχω βγαλει εδω και 2 εβδομαδες με σκοπο να το φορεσω αλλα δεν ετυχε. Μαλλον σημερα το βραδυ στην Ανασταση. Εχεις ματι αετισιο παντως :P

Την αγαπη μου και τις ευχες μου και στον γιγαντα τον @rouketas. Σας ευχομαι ευλογημενη Ανασταση παιδια, με αγαπη και υγεια! Η Αλινα ευχαριστει και στελνει τα φιλια της! Να ειστε καλα παιδια :)))))))))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 59541.64
ETH 2637.04
USDT 1.00
SBD 2.45