#sfokusowani 17 - ludzie od tyłu...?

in #sfokusowani5 years ago (edited)

Hmm... Przymierzalem i przymierzalem się do tego konkursu, aż w końcu postanowiłem... I taki trudny temat?

Przeglądając zdjęcia na swoim telefonie natknąłem się na jedno bardzo pasujące :)

Zostało ono zrobione podczas zwiedzania twierdzy Modlin w korytarzu, który prowadził do pokoi gdzie niegdyś skoszarowani (prawie jak sfokusowani :D) byli żołnierze.

Zdjecie robione telefonem Huawei p30.

Posted using Partiko Android

Będzie mi również bardzo miło jeżeli kliknięcie w poniższą reklamę :)


Sponsored ( Powered by dclick )
The Ceremony of Changing Troops at the Gate of the Last Palace of Chosun Dynasty, Dae Han Mun

Here in this post, I'd like to arrange the posts I w...

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 100.00% upvote from us for your 11023 Partiko Points! Together, let's change the world!

Intrygujące :)

Nieprawdaż? :)

Ogółem bardzo polecam się tam wybrać, niesamowite widoki z wieży, koszary robią klimat niczym z horrorów, a i można też spotkać Twoje "kochane" pajączki :)

Posted using Partiko Android

Twój pierwszy raz w konkursie? Zapraszamy częściej!
Serce się cieszy jak się widzi takie oryginalne pracę.
Może sam chciałbyś zaproponować jakiś temat? Może być trudny. Nasi sfokusowani zawsze dają radę :)

Tak, mój pierwszy raz :) przymierzalem się do tego konkursu z rzekami, ale się spóźniłem, potem zapomniałem, a teraz na ostatnią chwilę zdążyłem :p

Jak wpadnie mi jakiś ciekawy to podrzucę ;) albo najpierw zrobię zdjęcie, podpiszę, żeby nie zapomnieć, a potem dam temat :D

Posted using Partiko Android

Bardzo sprytnie ;d
Obecnie tematem są linie, więc jak wpadniesz na coś, lub znajdziesz jakieś pasujące zdjęcie to zapraszam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63834.78
ETH 2627.38
USDT 1.00
SBD 2.78