You are viewing a single comment's thread from:

RE: LiTTLE CHERiNE Book 02 - post103

in #sfandf-fiction6 years ago

Αυτό το post που ανέβασα εγώ είναι ατομικό είναι μόνο για σένα δεν έχει να κάνει με κάποιο γκρουπ..

Η αλήθεια είναι ότι αν σου ζητάει κάποιος να βάλεις ένα tag πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι κερδίζει....

Καμιά φορά τα χρήματα δεν έχουν σημασία όσο να περάσεις λίγο όμορφα να γελάσεις να πεις μία κουβέντα ειδικά αν δεν έχεις σε ποιον να μιλήσεις...

Πολλές φορές παρόλο που και εγώ έχω πάρα πολλά άτομα πολλές φορές νιώθω και μόνος μου...

Έχω πάρα πολλά άτομα τριγύρω μου αλλά φίλους μπορεί να είναι ένας ένας που θα τρέξει αν χρειαστώ κάτι ένας που θα καταλάβει τι θέλω νομίζω στο έχω ξαναπεί...

Αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή με ότι έχουμε βολευόμαστε... :)))

Sort:  

Hmmm

Αυτό το post που ανέβασα εγώ είναι ατομικό είναι μόνο για σένα δεν έχει να κάνει με κάποιο γκρουπ..

To teleftaio sou einai to Blocktrades Contest. Afto ennoeis?

Ναι αυτό εννοώ.... :)

Ma aftoi zitane to na kaneis resteem to diko tous post kai na kaneis post me to diko tous tag....tha to ksana-diavaso :)

nai ayto to zitane... kai na baleis to tag... gia na mporesoun na doyn eukola ta post toy giagonismoy!!!
kalimera

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61042.80
ETH 2605.92
USDT 1.00
SBD 2.65