You are viewing a single comment's thread from:
RE: LiTTLE CHERiNE Book 03 - post002
Για να δούμε τι θα γίνει γιατί νομίζω και εσύ απέκτησες έναν εχθρό τώρα...
Μήπως πρέπει να του πεις να σταματήσει να σε ψηφίζει αρνητικά?
Για μένα δεν είναι ωραίο να μην πληρώνεσαι..... Επίσης αυτό σου κατεβάζει και το reputiation να ξερεις....
OK ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση...
Entaksi, ta ftiaksame. Mou edose eksigisi gia to ti kanei kai esvisa to dika mou flags
Giati les oti peftei to Rep ean den synehizoun na me plironoun? Sou to eipan i to eides?
Se rotao epeidi thelo na stamatiso tois pliromes otan allaksoun to 25/75% sta 50/50%.