Pa šta je ovo?!

in #serbian5 years ago (edited)

Odavno nisam bio ovde i izgubio sam negde šifru za stari profil (@reaper6)...

Nije da sam bio previše aktivan kao reaper6, ali mi se nije čekalo baš nekoliko dana da mi verifikuju ovaj nalog.

Uglvanom, nisam čekao ni 2 sata, ali sam video da sada postoji i opcija za plaćanje...

Šta je sada plaćeni nalog?

Inače, ja sam ravnozemljaš koji jede isključivo organsku hranu bez glutena.
U slobodno vreme pročišćavam aure i lečim bionergijom.

Jednom sam snagom uma prizvao kišu.

Maja Volk mi je idol i držim njenu sliku u novčaniku.
Novčanik mi je obavezno od nekih veštačkih materijala jer sam protiv nasilja nad životinjama i prskam farbom kada god vdim neko krzno ili kožu...

Činčile se koriste za YouTube klipove a ne za bunde!

Borim se za mir u svetu i pomažem siromašnoj deci Afrike slanjem pozitivne energije.
Skoro da sam human kao Sting...

Protiv sam svakog nasilja osim nad ljudima koji ne dele moje sisteme vrednosti...
Za njih sam udruženje Levijatan...

Znači drago mi je što se ponovo družimo i tako...

I da... pišem samo na srpskom...

edemo.jpg

Sort:  

Puno toplih pozdrava dobrodošlice. Od mene i svemirca Miće koji je na slici.

IMG_20190812_232134.jpg

Hvala i tebi i Mići...

Mići hvala i za piramide i za pomoć u ratu koji smo vodili mi Srbi Hiperborejci protiv zlih Atlantiđana...

Mićo Sr bi ne!
Mićo Sr bi ne!

Срећан повратак, @odgusterakralj! Јеси ли овог пута обезбедио кључеве? ;)

Obezbedio ja i prošli put, ali otišao hard :)
Hvala :)

Congratulations @odgusterakralj! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68180.36
ETH 2642.05
USDT 1.00
SBD 2.70