Маслиник, ТимСрбија фото такмичење

in #serbiacontest5 years ago

Креснуо је упаљач из којег је излетео дугачак пламени језичак. Прислонио је пламен уз стабло маслине и узбуђено гледао лагано разливање пламена преко храпаве коре дрвета. Очекивао је да ће дрво букнути чим га пламен додирне, али на његово изненађење дрво је неоштећено стајало на свом месту. Метална капица упаљача се усијала и пекла му кажипрст. "Ено га! Држ' га!" Чуо је гласове у близини. Откривен је. Сељаци наоружани вилама, коцима и секирама су трчали ка њему. Све је пропало, морао је да бежи. Имао је сјајан план да спаљивањем маслиника дође до земљишта које би испарцелисао и продавао грађевинским инвеститорима. Али ето, нешто је пошло по злу.


IMG_20190330_165024.jpg

Sort:  

Moram da prokomentarišem vašu fotografiju jer je i meni palo napamet da fotografišem plamen bic upaljačom:)))))

Hteo sam da fotografišem plamen sveće. Ali nemam sveću, pa sam se poslužio upaljačem :)

Posted using Partiko Android

Evo slikani pre 10 minuta.Pa gde je ova tema bila dok je bila zima:))

Posted using Partiko Android

To sam se i ja pitao. Al' eto, lepo razmenismo ideje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95