Od polja do tegle - djem od jagode

in #serbiacontest6 years ago (edited)

Jagode su prvo voće koje sazreva u proleće, pored toga što su izvrsnog ukusa, bogate su vitaminom C. 


Početak je juna i sezona jagoda je u punom jeku, 


Veoma zahvalno voće koristi se u svim poslasticama, tortama, sladoledu, soku i u mnogim drugima, ja sam odlučila da napravim džem od jagoda koji moja porodica voli naročito uz palačinke 😉. 


Ako ih nemamo u svojim baštama, onda ih moramo kupiti, kako da znamo dal su jagode sveže! 

Jagode treba da su čvrste, intenzivno crvene boje i da im je peteljka dobro pričvršćena i sveže zelene boje. 


Prvo ih moramo oprati i očistiti od peteljka, zatim ih stavljamo u odgovarajućoj posudi u kojoj smo planirali da kuvamo džem. 


Na kilogram jagoda ide 500gr šećera, jer su i jagode same po sebi slatke.

Preko izmeren količine jagoda dodala sam šećer


Stavila sam ih na laganoj vatri, da one lagano počnu da vriju, tako će jagode polako da ispuste sok, onda pojačati Temperaturu i mešati stalno, jer tokom kuvanja može da peni jako, pa će da imate utisak da će da izleti iz suda😁 zato preporučujem da se meša.


Mešati je potrebno stalno, tokom celog procesa, ali, ako imate dobru šerpu, mozda i ne morate stalno mešati.


Ovako izgledaju jagode kad su počele da se kuvaju.


Šećer počinje da se topi na jagode, tako da polako počinju jagode da izbace tečnost.


Ja ih nisam pritiskala ničim jer volim kad se oseti neki komad jagode u džem kuvala sam ih oko 30 minuta. Pri kraju sam dodala džem fix po uputstvu sa kesice, i ostavila još jedno pet do deset minuta da vri, zatim skinuti sa vatre, ostaviti malo da se prohladi. 


Ovako bi trebalo da izgleda pri kraju kuvanja.


Ostavimo malo da se smiri od kuvanja.


Malo sam ostavila u šerpicu, za odmah pojesti.


Malo više sam ostavila za frižider, za sledećih par dana ;-)


A ostalo, u teglama, dok su vruće, okrenuti ih sa poklopcem nadole, i ostaviti dok se ne ohlade.

Tako se stvara vakuum, i naravno, postaje dugotrajno.


Jednostavno i veoma ukusno. 

Probajte sami ovaj recept. Prijatno.


Pozdrav svima.


Vaša Maja



(Sadržaj teksta, kao i slike i video zapisi su moji lični i privatni podaci.)


Moji Profili na svim Decentralizovanim Blockchain Platformama (DBP):

[Busy.org] [SteepShot.io] [D.Tube] [DSound.audio] [DMania.lol] [Steemit.com] [Stage.Steemiz.io] [Zappl.com] [Musing.io] [SteemPeak.com] [SteemEngine.net]

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Maja ( obsesija ) from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63126.26
ETH 2596.37
USDT 1.00
SBD 2.76