Čudesan svet pečuraka

in #serbiacontest6 years ago (edited)

Dugo nisam volela da jedem pečurke, ali ih sada obožavam (moj specijalitet čorba od vrganja). Za to je kriv Kopaonik i naša komšinica koja nam je spremila fantastičnu večeru od više vrsta gljiva na različite načine. Verovala sam joj iz dva razloga: vrsni je poznavalac gljiva, a i lekar je (za svaki slučaj :D). Neke sam jela tada i nikada više.

Ovu pečurku sam uslikala na Zlatiboru. Kiša je padala bukvalno svakog dana, pa smo u kratkim pauzama između pljuskova nailazili na razne pečurke, kojima je izgleda jedino odgovarala ova klima.

DSC00557.JPG

Pozdrav svim učesnicima takmičanja za najbolju makro fotografju koje organizuje @teamserbia.

Sort:  

marko fotografju

Породични lapsus tastaturicus @ladysnowhite?

:D brzikus i negledikus @lighteye :) Imaš dobro oko! :)

Ма имам још увек добре цвикере, нећу морати да их мењам најмање још 6 месеци, @ladysnowhite :)

Prelepa fotografija, dobar klik. I ja volim slikati prirodu posle kiše.

Posted using Partiko Android

Hvala @obesija! I pored kiša dobro smo se proveli :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97