Sort:  

Super izgledaju!
Mnogo ti je dobar taj Nikon.
Ja imam nekog malenog slatkog Nikona, ali, ili nije toliko dobar ili ne umem dobro da ga upotrebljavam :)
Moraću malo da se pozabavim time. Od kad sam počela da koristim android telefone foto aparat mi stoji u ormanu. Vreme je da ga izvadim odande.

Hvala lepo @cryptocica.
Evo i ja ponekad koristim Nikon , pošto se više ne bavim profi fotografijom uglavnom koristim Android za Steemit.
Šteta je biti inertan, predlažem sa krenete Nikonom :-) .

E pa i ja sam bivši profesionalac, pa me je zato ponovo i zaintrigirala fotografija.
Provela sam 5 godina na ručnoj izradi velikih formata kolor fotografija. Ali tada se još u foto aparat ubacivao film, pa razvijao itd... Davno je to bilo.
Papir smo sekli na sve moguće mere, radili metarske fotografije, divno doba je to bilo.
Ali što se tiče fotografije, ona je razvojem digitalne tehnologije doživela procvat.

Zanimljivo ja sam nekoliko godina radio u foto filmskoj sluzbi jednog muzeja pre odlaska u freelancere u novinarsku fotografiju i radio sve formate CB pre svega velike formate .

Eto, imam oko za profi fotografije.
Kod nas su foto reporteri bili narocito cenjeni, jer nismo morali da im izvacimo fleke. Naravno bilo ih je malo, a ostali uglavnom svadbari. Nakupuju skupu opremu, ali ne umeju da je koriste. Zato sam se i nasalila na svoj racun.
Nije do foto aparata, nego treba znanja.

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-09-18T10:18:03
Account Level: 4
Total XP: 1405.99/1600.00
Total Photos: 184
Total comments: 21
Total contest wins: 5
And have also received a 4.00 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57151.22
ETH 3067.19
USDT 1.00
SBD 2.32