דיוקן עצמי
אנחנו מנסים להיראות במיטבנו עבור אחרים, אבל לא עבור עצמנו
אני מרגיש חולה ועייף. וזה איך שאני נראה. לא מסתובב מחוייך ובטח לא קורן מאושא. אז הנה אני האמיתי
הלוואי תמונות היו יותר אמיתיות. לא רק חיוכים או תפיסה של רגעי אושר נדירים
בואו נשתף איך אנחנו באמת רוב הזמן, מספיק לחייך כשמצלמים, תשארו עם ההבעה שבאמת מבטאת את הרגש הנוכחי
אנחנו נלחמים בדימויי גוף מעוותים. אנחנו יודעים שיופי יכול לבוא בכל הגדלים ובכל הצבעים. בואו לא נייצר אפליה על בסיס מצב רוח
אפשר לצלם כשהילדים בוכים, כשההורים עצבניים. כשאנשים משועממים, עצובים, מחכים, כועסים, מקנאים, שמחים (לא חובה חיוך) עייפים,צוחקים בוכים
לא צריך עירום כדי להיות אמיתיים
בבקשה תגיבו עם האני האמיתי שלכם
אנשים בסביבתנו לא תמיד אוהבים לראות ולשמוע אמת. ככה זה בעולם המודרני. אני שם "מסכות" בעבודה, במוסדים כל מני.. לצורך בניית יחסי אנוש מסויימים שמתאימים לי. ובסופו של דבר כולם מתרגלים לאדם אחד, אבל במצבים שונים לא מוכנים לקבל אדם "אחר" שזה אותו אדם רק במצב רוח\נפשי שונה.
אני משתדל להיות אמיתי, רק הסביבה לא תמיד מקבלת אותי כמו שזה. יגיע רגע שלא תהיה ברירה גם לי וגם לכל שלידי
יותר נעים לקבל חיוכים , כי התרגלנו, התרגלנו לא לבכות אחד ליד השני. ודווקא כשצריך אנשים לידנו אנחנו מתאימים את עצמנו ומתבודדים
זה בהחלט 🙏
כשזה קורה לי אני ממש סוציומטית ומעדיפה להסתגר בתוך עצמי שלא לדבר על להצטלם... :-)
מציעה לך לאמץ המוטו של סקרלט ב"חלף עם הרוח":
"אני אחשוב על זה מחר"
זאת, כל אימת שנקלעה למצב של יאוש אבל רק את זה את שאר הצדדים באישיותה לא כל כך אהבתי...
אומרים שאם צוחקים גם אם באופן מלאכותי זה יוצר סרוטונין ומשפר את מצב הרוח, ניסית ?
הייתי אומרת שכדאי כי אין מה להפסיד מקסימום תצטרך לצלם עוד סלפי של אני עצוב ואולי לא.
בהצלחה אחא !
בטח קשה ברגעים האלה כשכל הצילומים מסביבנו מחייכים. לפחות נשארו שירים עצובים להתנחם איתם
האני האמיתי של כול אחש הוא הכי טוב והכי טבעי
עייף ציני חסר סבלנות
כול אחד עם מה ש וא רוב הזמן
כמובן שכולם שואפים להיות מאושרים כול הזמן אבל המציאות היא שרוב הזמן אנחנו לא
אני בעד להיות אמיתיים , וברור שאדם נמצא לעיתים במצבים קשים, או במצבי רוח שונים, הוא כועס ובוכה ומדוכא וחולה, אבל אני שואלת אותך למה להנציח זאת?
תמונה היא מנציחה מצב ואם מטרותיה אינן אמנותיות אני בעד להנציח שמחה וחיוכים וכיף.
למה לא? אנחנו רוצים מזכרת, אבל למה זה מתלווה לזיוף הבעת פנים
?
אני פשוט לא מצלמת את עצמי העת הזאת. זה לא זיוף. זו בחירה.
כאשר יש חיוך זה אמיתי לגמרי.
כנראה התגובה שלי מעידה על עצמי
Intresting post sir thanks for share
Haha nice selfie 👌👌
Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase
https://3. Type
reGet Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness