Selfmade Puzzle :)

in #selfmade7 years ago (edited)

Hallo Allemaal!

Vandaag ga ik jullie uitleggen hoe je zelf van ijslollystokjes een puzzel kan maken.
Dusss gooi na je lekkere ijsje je ijslollystokjes niet weg want daarmee kun je leuke puzzels maken. Als je te lui bent of vergeetachtig als ik, kun je van de action (langlevedeactionjeejjj) pakketje ijslollystokjes kopen. Volgens mij was het 50-60 cent. (100 stuks)

Wat heb je allemaal nodig?

-ijslollystokjes
-zwarte stift
-verf (eventueel kleurstiften ligt eraan waarmee je t wilt inkleuren)
-kwasten
-potlood

Hoe gaat t als volgt?

Je zet de ijslollystokjes (ligt eraan hoe groot je de puzzel wilt. Ik heb voor de vormen 5 stuks gebruikt) op een rijtje en tekent met een potlood de figuur op die je wilt maken. Ik heb de vormen gedaan omdat we momenteel bezig zijn met t aanleren van de vormen. Je kan ook dieren, tekenfiguren, fruit, groente noem maar op tekenen. Ligt puur aan de interessegebied en de leeftijd van je kindje.

Vervolgens trek je met een zwarte stift de getekende lijnen over. Daarna verf je of kleur je de vorm in met de gewenste kleur.(ik heb het geverfd) Voor kleinere kinderen kun je ook nummers erbij zetten zodat t wat eenvoudiger wordt. Tadaaa!!! klaar is je houtenpuzzel. Je hebt t zo gedaan. Het bevordert de motoriek, hand-oog coördinatie en de cognitieve ontwikkeling.

Dit was het dan voor vandaag! :)

Succes met het maken van de puzzels en veel plezier met het puzzelen!! :)

DSC_0203.JPG

DSC_0201.JPG

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57756.99
ETH 3058.42
USDT 1.00
SBD 2.26