Sort:  

Dík :) Jo, však jsem to tam hned na začátku napsal, že se nebudu zabývat příčinami, ale jen tím, co jsem na vlastní oči viděl a zažil :) Je to spíš takový popis reality a srovnání stavu s minulostí, kterou ještě i já pamatuju. Jak tam píšu, teorií a studií je spousta a je těžké udělat si objektivní názor. Nicméně já si už dlouho myslím (co myslím, jsem o tom bytostně přesvědčen), že naši planetě celkově nejvíc škodí lidská rasa, takže je asi zřejmé, kam bych se názorově přiklonil ;) Díky, že sis udělal čas a přeložil si to, ani jsem nečekal, že mi na to někdo z #cesky bude reagovat...

naštěstí moje angličtina na tohle nepotřebovala překladač :)
to spíš opačně mi to dělá problém psát v angličtině :D
no jo jenže škození a mít na svědomí globální klima nejsou úplně ty stejný věci, to je taky jeden změjch pohledů na věc, kterej mě tak trochu štve že to blbý CO2 tak trochu zastinuje to šetrné chování, že pořád není zákaz třeba glykofosfátů v zemědělství a podobnejch věcí...
ono když se člověk zamyslí tak někdy i to šetrné chování produkuje více CO2 než to nešetrné jako třeba rozdělení velkovýroby na malé, nebo obráceně někdy úmyslně šetrné je méně šetrné jako třeba ta řepka na bionaftu...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67773.53
ETH 2617.28
USDT 1.00
SBD 2.71