Riuh Raya Ku Bersama Keluarga | Salam Eid 2018

in #selamathariraya6 years ago

RIUH RAYA

Salam eid.Raya kedua aku dimeriahkan oleh sepupu sepupu kecil ku,adik adik aku dan gelagat orang tua aku. haha , aku gelar mereka sebagai team stricker. Penyerang rumah terbuka! haha


Team penyerang!

Rumah ke rumah,suapan demi suapan. Melawat saudara dari kota kinabalu sampaila kimanis. Jauh tak terasa bila sudah berkumpul. Inilah raya!


From left, dad,Me,My bro

My cousin datang all the way from Tuaran just for raya. Lagi best, mereka adalah penganut agama kristian dan menyambut hari raya bersama kami. Yup!,this is Sabah!.Kalau christmas, kami pun sambut. haha


Time di papar

penat, jammed, tolak tepi. yang penting DSV blg, "raya with my family feeling nya paling okay!" eh,kamu sudah dengar lagu DSV tu?
haha best!

naaa, hadiah aku untuk kamu. hahaha

Selamat hari raya,
Hari ini team stricker mahu menyerang lagi.

till next time!,
@eyonlapar

Sort:  

This post has been curated by TeamMalaysia Community :-

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63252.26
ETH 2662.75
USDT 1.00
SBD 2.79