Sefo Kimdir?

in #sefo3 years ago

Son günlerde şarkılarıyla gündemde yer alan şarkıcı ve söz yazarı olan sefo hakkında dinleyiciler “sefo kimdir, sefo kaç yaşındadır, sefo adı nedir, sefo nerelidir” gibi merak edilen konuları araştırmaya başlamışladır. Rap müziğin yaygınlaşması ile z kuşağının gözdesi haline gelen bir isimdir.

Sefo kaç yaşında ve nerelidir?

Sefo gerçek ismi Seyfullah ve soyadı Sağır olan Türk rapçi ve söz yazarıdır. 16 Mart 1998 tarih doğumlu olan Sefo 23 yaşındadır. Karadeniz’in güzel illerinden biri olan Samsun da doğup büyümüştür. İlkokul ve ortaokul zamanlarında müziğe ilgisi başlamıştır, sonrasında rap konserlerine yönelmiştir. Okuldan arta kalan vakitlerde, çatı katı ve terk edilmiş binaların home stüdyolarında zamanını geçirmiştir.

Sefo ilk albümü nedir?

Sefo 2013 yılında yakın arkadaşı ile “sokaktan” adlı albümü çıkarmıştır. Daha sonra 2014 senesinde “362Tuzak” adlı oluşumu kurmuştur. 2018 senesine kadar olan aralıkta çalışmalarını internet üzerinden farklı medyalar aracılığı ile yayınlamıştır. Bu sayede müzik dünyasına ilk adımını atmıştır. 2019 senesinde Poz teklisi ile odak noktasını müziğe yönlendirmiştir. 2019’un 18 Nisanında Up Down teklisini, 28 Haziran 2019’da 362 teklisini çıkarmıştır. Pop ritmi kullanarak “Derdi ne” şarkısını piyasaya sürmüştür.
Günümüzde popüler olan “Bilmem mi” ve “Bonito” şarkıları ile bilinirlik düzeyini arttırmıştır.

Sefo şarkıları nelerdir?

2018-2020 arası;
• Yalan,
• Poz,
• Up Down,
• 362,
• Derdi Ne,
• Başa sar,
• Rest,
• Kaybol,
• Nerdeyim?
• Geri Gel,
2021 senesi içinde;
• Ardından
• YOUNGSTAR
• İhtiyacım Yok Liman
• Toz Duman
• Bonita (ft. Reynmen)
• Bilmem Mi?

Sefo “Bilmem Mİ?” Sözleri Nelerdir?

Her yarında
Gördüğüm şeylerin her birinde
Gözlerinle
Sol yanımda
Boşluk hissinin yanında bir sinirle
Ben seninle
Bilmem mi?
Zor günlerimde hep sen yanımda vardın (oo, ya)
Oo, ah
Günlerdir
Hissettiğim bu şey, ben yarım mı kaldım? (ah)
Oo, ah
Yaramadı bak, beni bitiren
Şeyin adı aşk, yola getiren
Bize niye yön veriyor şüpheler
Soruyorum bunu hep sence neden?
Deli diyorlar, hani reçetem
Sırıtıyor ay, bana geceden
Ona el salladım, pencereden
Söyle tüm bunlar sence neden?
Bu sevdiğin bir şarkı olmalıydı, sevmedin bir daha
Bakınca herşey tam gibiydi, ama yoktu bir vicdan
Bilmem mi? (ya)
Zor günlerimde hep sen yanımda vardın (yanımda vardın)
Oo, ah
Günlerdir
Hissettiğim bu şey, ben yarım mı kaldım?
Oo, ah
Kaydı dünya hep zamanla
Tecrübeyle sabit artık
Anladın sen en sonunda
Farklı bir gün, ey günaydın
Şaka yok kalbim artık sana müsait
Bakarken sana diyemedim hayır
Konuşmak yok, bakışalım aynı
İlişkim olaylı, dile kolay
Bilmem mi?
Zor günlerimde hep sen yanımda vardın (yanımda vardın)
Oo, ah
Günlerdir
Hissettiğim bu şey, ben yarım mı kaldım? (yarım mı kaldım?)
Sanki ben
Bilmem mi?
Zor günlerimde hep sen yanımda vardın
Oo, ah
Günlerdir
Hissettiğim bu şey, ben yarım mı kaldım?
Oo, ah.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87