You are viewing a single comment's thread from:RE: 나도 klayView the full contextView the direct parenttwinpapa (80)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago 오! 손키님이 맛난거 사주실 듯...ㅎㅎ(우겨요.사달라고~그리고 저도 불러주세요^^;;)