You are viewing a single comment's thread from:RE: [덕후의 이야기] #감성 : 스팀(STEEM) 헤는 밤View the full contextView the direct parentlovelyyeon.sct (76)in #sct • 7 years ago 네.. 어둠이 있으면 빛이 있는법! 그날위해 화이팅이에요~^^