You are viewing a single comment's thread from:RE: [sct] 8000 뚫고 횡보중..단순터치와 돌파때는 다르다View the full contextfur2002ks (79)in #sct • 7 years ago 스팀아 비트 눈치보지말고 가즈아~~~ ㅎㅎ
좀 가즈아