You are viewing a single comment's thread from:

RE: THE CURIOUS CASE OF MICHAEL PUPIN, FROM IMMIGRANT TO INVENTOR

in #science7 years ago (edited)

Bravo @srba, jos jedno uzivanje u tekstu..a i suze si mi izmamila :)

  • Oh, how wonderful is the power of tears, and how clear is our spiritual vision when a shower of tears has purified the turbulent atmosphere of our emotions!Mother's love and love for mother are the sweetest messages of God to the living earth.
Sort:  

@jungwatercolor to je deo iz knjige Sa pasnjaka do naucenjaka, ako nisi citala, stvarno preporucujem, jer je to stvarno cudesno, kakve je sve Pupin vratolomije prosao i koliko godina cekanja ga je stajalo da ostvari svoje ideje. A sve vreme se seca reci svoje nepismene majke Olimpijade koja mu je davala inspiraciju za najgenijalne izume, a i Svetog Save i Njegosa kao duhovnih vodica. Meni stvarno genijalno ☺

Kupljena, Kupindo je cudo :)

Sigurno cu je nabaviti brzo da je citam. Iskreno dobro ce mi doci ovakav ''doping'' o ostvarivanju nemoguceg @srba.

Hahaha, i moj momak je sinoc kupio preko Kupinda, znaci dobra indoktrinacija ☺ meni je bilo bas uzivancija, nadam se da ce i vama biti☺

Mislis meni :)))) Kad mi kazes Vi a ja se osetim ko da imam sto godina i namiguje mi cika sa lopatom hahaha

Ahaahahah, izvini, navikla sam da persiram iz pristojnosti, al vise necu ☺