Sort:  

Downvote sistem je dobar da se razumimo. ALI, kad je čovik idiot i pohlepan, onda najbolji sistem nema smisla.

Ja san ga počea downvotat jer on njegov brat i žena upvotaju sami sebe, stvaraju circlejerk, spama po par postova na dan di oni jedni drugog upvotaju. Znači leecheri su i pokušavaju iskoristit sistem i uzimat ''rewards'' iz reward pool-a.

No, oni ka oni, ego manijaci i pohlepna stoka, su se naljutili i misle me zastražit svojim walleton tako da me downvotaju. Al su neinteligentni pa ne kuze da vise oni gube nego ja.

Ka sta vidis, meni je post narasta vise nego kad pisen post 7 uri jer su debili i samo downvotaju jer san ja njih downvota, nista drugo.

E pa sad ce dobit jedan veeeeeliki post od mene pa cemo vidit kakva ce im bit reputacija nakon toga, iako je vec na razini spamera.

Pošto su iz Makedonije, nadan se da ce ovo procitat i stat sa svojon pohlepon i bit dio eko sistema.

:)
Mene ovo ne dira nista, jos mi je draze jer ce ovako svi vidit ko su oni. Da su pametniji pokrili bi se ušima i pomagali eko systemu.

meh :D

Ma to su debili stari moj. Pohlepa ce ih satrat i samo ce sebi sranje napravit. Ali ko ih jebe, samo ti nastavi jel ti odlican content i samo jako.

Posted using Partiko Android

ma sta ces, ljudi ka ljudi, još su dica a odrasli su haha ma nek samo oni downvotaju, nisan ja ode radi para tako da sami sebe sjebavaju

Fala, također ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56002.99
ETH 2458.17
USDT 1.00
SBD 2.28