You are viewing a single comment's thread from:

RE: @Yoonjang0707 's Reward Pool Rape Community / @Kusadasi

in #scam7 years ago

Daha 20 günlük üye olabilirim ama tr topluluğu hakkında oldukça fazla yazı okudum ve bu tür "tezgah" olayları sanırım sürekli kendini tekrar ediyor ve etmeye devam edecek.
Zamanında topluluk olarak destek almışız ama bu desteği nankör insanlar yüzünden kaybetmişiz ve şu an kendi kendimize yetmeye çalışıyoruz. Tabii o zamanlar o nankör insanlar hesaplarını yükseltmiş ceblerini doldurmuş orası ayrı.
Neyse ben bu "kusadasi" etiketini 10 gün önce farkettim ve burada bir dümen döndüğünü anladım ama sesim pek çıkmayacağı için :D birilerinin bunu farketmesini bekledim ve bu konu gerçekten mükemmel oldu umarım bu tür sahtekarlar TR topluluğunu daha fazla kirletmez.
Ohh bunları da burada söyledim rahatladım :D

Sort:  

Aynen kardeşim türk topluluğu çok büyüdü steem blockchainde umarım ilerleyen zamanlarda bizde kendi işlerimizi başarırız ama desteksiz ve yatırımsız zor

sen hç kopyalandın mı siktir çık aradan

ayağa kalktım alkışladım heri oturdum.

daha bugün katıldım buraya. şu yazıyı görünce şaştım kaldım valla. bizde maalesef community'nin insafına, ahlakına kalan her şey istismar ediliyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61320.84
ETH 2394.93
USDT 1.00
SBD 2.56