Tanitimlarin pay ödemeleri

in #sbd7 years ago (edited)


Merhaba Arkadaslar

Turkish-Trail üzeri tanitimi olan her üyeye 50% bir pay miktarini her hafta tranfer ediyoruz. Hardfork 19 nedeniyle sistem biraz sallanmisti ve miktarlar baya yüksekti ama geri normalesiyor. Buda ne yazikki bir kac tanitim paylasimlarin miktarlarini baya bi kücültü. O yüzden 50% alacaginiz pay 10SBD´den az olursa, 10 SBD gönderecegiz.

Bu haftanin Turkish-Trail üzeri tanitim pay dagitimi

1.- @furkantoka - 17,595 SBD

furkantoka_tt_screen.jpg

2.- @talaxy - 12.902 SBD

talaxy_tt_screen.jpg

3.- @eleadora - 10 SBD

eleadora_tt_screen.jpg

4.- @bircaz - 12,908 SBD

bircaz_tt_screen.jpg

5.- @necrosahin - 11,243 SBD

necrosahin_tt_screen.jpg

Size hayirli harcamalar dilerim.

Diger arkadaslarin pay dagitimlarida haftaya olacak ve bu her hafta böyle devam edecek.


Tanitim isteyen baska arkadaslarimiz varsa,
bana isim, yas, nerde kaliyorsunuz, okul, is, güc, hobbyler, sevdikleriniz, gercek hayata baska ne yaparsiniz, gezmeler, tozmalar, maceralar ve tanitimda baska ne isterseniz, bunlari bana yazi/not olarak bir kac resimle beraber
XXX´a
atabilirsiniz.

Steemitin eski türk üyelerinide tanitima davet ediyorum. Tabiki sadece isterlerse :)


Steemite katilan yeni arkadaslara okumalarina tavsiye ettigim Türkce Steemit Rehberi

>>> Türkçe Steemit Kullanım Rehberi <<<

Sizi Discord Chat platformunada bekliyoruz

>>> Steemit Türkiye Discord Chat Plattformu <<<

Bu rehberi ve discord chat platformunu olusturan ve yazan @readmore, @monomyth, @twn ve @polat'a tesekkürlerimi iletmek istiyorum.

Arkadaslar, bu üyelerimizin emegine saygi göstermek ve tesekkür etmek istiyorsaniz, bu üyelerimizin yeni paylasimlarina bir iki vote birakirsaniz, benden ötürü kendileride cok sevineceklerine eminim.

Basarili bir hafta baslangici diler ve Ilginiz icin hepinize tesekkür ederim


Saygilarimla

Steemit-Turkey

Sort:  

Yardımlarınız için teşekkürler. Ödememi de aldım. Çok saolun.

rica ederim @necrosahin,
ne yazikki turkish-trail steemtraile bagli oldugundan cok cekinti var ve hardfork degisimide cok etkiledi miktarlari, ama hic yoktan yine iyi

Hiç yoktan iyidir. Taş atıp kolumuz yorulmadı. Emeğin büyük kısmı sizlerde. Teşekkür ederim.

Congratulations @steemit-turkey! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

BE NDE TANITIM İSTİYORUM MAİL ATMAK YETERLİMİ ACABA

BİRDE BU YUKARIDAKİ ÜCRETLERİ TAM ANLAYAMADIM @necrosahin bunların türkiye para karşılığı tam olarak nedir ???

evet, detayli mail yeterli, resimde eklemeyi unutmayin

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65395.33
ETH 2611.94
USDT 1.00
SBD 2.67