Bir Filme Ne Dersin?

in #savas6 years ago


 

Source


Az önce bir türk sinema filmi çok ipucu vermeyeceğim hangi filmi izlediğim hakkında, aslında az önce dersem hata olur herşey... Tüm zihniyetimi değiştiren bir film, figüran köle olmayı tekrardan kabullenmediğimi hatırlatan bir film... Bir yazarın başının altından geçiyor ve kitabında şunlara da yer veriyor;Dünya tahmin ettiğinizden de pis bir yer. Bunu anlamak için tüm dünyayı gezmenize gerek yok; kalabalık sokaklardan birinde oturuyorsanız eğer pencereden dışarıya bakmanız bile bu dünyanın çivisinin çıktığını anlamanızı sağlayacaktır. Siz bu sokaklara baktığınızda ne görüyorsunuz bilmiyorum ama ben...



Source


 
Siz bu sokaklara baktığınızda ne görüyorsunuz bilmiyorum; ama ben kan görüyorum hırs, para daha çok kan görüyorum, daha çok para Peki Ya Ne İçin? Düşünün tüm dünyayı kana bulayacak ki bu sizi dünyanın en güçlü insanlarından biri yapar ne için savaşırdınız yani her şeyiniz var... Kasanızdaki parayla binlerce yıl krallar gibi yaşayabilirsiniz. Bu durumda bile ömrünüzü belki de hiç göremeyeceğiniz planlara adamanız için kim ne vaad etmiş olabilir?

Source
Başta dikkat ettiğimi sandığım fakat filmi izledikten sonra tamamen aklımdan çıkan bir şey fark ettim yapım şirketleri!!! Ben sadece bir tane gördüğümü sanıyordum ve onunda amblemi illuminatiyle alakalı bir firma gördüm ismini filmden sonra unuttum tekrar bakmak için filmi yeniden başlattım iki tane yapımcı firma olduğunu farkettim ve birincisi 0.33 sn gibi bir sürede gösterilip kayboluyor diğeri 2 3 sn izleri kaybolana dek gösteriliyor. Şuan yapım şirketlerini araştırıyorum ve ilginç bir site daha buldum yakında sizlerleyim kendinize iyi bakın sevgili okurlar...



Source



Posted from my blog with SteemPress : https://queqtra.timeets.xyz/2018/08/02/bir-filme-ne-dersin/
Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @queqtra.

Postunuz @bot-az ve onun curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Congratulations @queqtra! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Zeitgeist serisini izlemediysen, tavsiye ederim.

Selamlar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63131.59
ETH 2586.04
USDT 1.00
SBD 2.78