STEEMIT ACHIEVERS SINGING CHALLENGE PART 2

in #sascsong6 years ago (edited)

This is my entry to @g10a's singing contest.

'Listener discretion is strongly advised'. Haha!

Title : Price Tag
Singer : Jessie J.

Please support Terry by voting @steemgigs as a witness here. You can also set him as your voting proxy by typing @surpassinggoogle in the box.

I am a part of @steemitfamilyph and #steemitachievers. Join us!

1516644250597-picsay.png

videotogif_2017.12.09_21.11.25.gif

Sort:  

Oh yeah!! forget about that price tag, you have taken my spirit away from me, he sing along with you believe me. I really love this song.

Thanks for joining STEEMIT ACHIEVERS SINGING CHALLENGE PART 2

Hope nabigyan ko ng hustisya ang gusto mong song sir! Haha

galing nga eh., Iba ka talaga., :)

Wow! Uwian na may nanalo na hehehe nice voice sis.

Join na sis... Itaas ang bandera sa mga inahan sa kanunay'ng panabang.

Hahaha..dli pa pwedi sis

Go mare! namiss nko ato videoke time sauna mare!

Haha,mare.. Ang imong 'Till My Heartaches End' sa jud di ko kalimot. Nindot kaayo kag voice.. Join na mare! Lingaw lingaw ra.

unsay nindot oi lol mas hawod ka mare oi heheheh lagi diko kalimot anang kantaha halinun kaau s videokehan hehehe

Join na mare bah.. Pag tulog c enzo, sugdi na unya.. Aron daghan ta.. Mas lingaw kaau..

good job sis! anus-a kaha ko maka gain ug courage para mokanta..haha

Suol na sad akong pagkabagaon ug fezlak sis.. Haha.. Mkalingaw kaau.

ako pugson ako bana xa pakantahon nako.hhaha

Duet nlng mo sis. Akong bana sad di man mosugot makigduet. Maulaw xa..

Thanks sir.. Join ka na na din. Masaya to.

Oh yeah! Bring it on haidz.. 👍👍👍👏👏👏

Nice voice sis!

Thanks sis. Join sad sis.

I wanna join this but I dunno how?

Gusto ko haidz hahahah..

Pm tka cin, kung unsaon pagjoin..

Good luck to all who joined the challenge!

Thank you sir.. Goodluck to us..

daog nani maam!!! :D

Kung sa early bird mam..daug na ko.. Haha..pero gikulbaan na ko kay daghan na kaau entries, modaug ra bya ko ug 3rd pag tulo ra mi.. Haha..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51