Blockchain Of Life - czyli jak wygrywać własne życie korzystając z mechanizmów struktury łańcucha relacji i reakcji między ludzkich.

in #samodoskonalenie6 years ago (edited)

Depositphotos_8745448_l-2015.jpg

                                  ** Witaj na moim blogu.** Zamierzam przedstawić Ci rewolucyjną strategię , dzięki której osiągniesz to czego pragniesz. jednocześnie nauczysz się żyć zwycięsko i reagować odpowiednio na swoje otoczenie. 

W dzisiejszych czasach , czasach gdy króluje wszechobecna informacja , my ludzie , istoty społeczne oddaliliśmy się od pierwotnych drogowskazów życia takich jak intuicja, kierowanie się sercem, propagowania ideałów i samodzielnego , własnego myślenia. Na tym blogu dowiesz się wielu istotnych rzeczy , najnowszych odkryć naukowych, najnowszych odkryć z dziedziny psychologii, filozofii i socjologii. Nie myśl jednak że sama informacja pomoże ci w osiąganiu swoich celów. Najważniejsza jest tutaj własna praca nad sobą, własna przemiany wewnętrznej struktury Twojego "JA", tak by wszystko co robisz w ciągu dnia przynosiło Ci korzyść rozwijało Cię . Co najważniejsze dla wielu ludzi, zdobędziesz siłę do zmian oraz konkretne, sprawdzone już metody samorozwoju. Porzucisz więc łatwo stare złe nawyki , które są Twoją blokadą do zmian. W konsekwencji wprowadzając do swojego życia pozytywne wartości , wyrzucając niejako ze swojego zestawu zachowań i przekonań, te które Ci już nie służą, ROŚNIESZ , WZRASTASZ na każdym polu swojej aktywności. Czy jest to w ogóle możliwe ?
Otóż absolutnie TAK ! W ciągu dwóch ostatnich lat , od kiedy stosuję tę wiedzę w praktyce moje życie zmieniło się nie do poznania. 10 lat temu wydarzyło się w moim życiu coś co uświadomiło mi , że nie jestem w ogóle do niego przygotowany. Na wskutek braków odpowiednich wzorców popadłem w depresję i nerwicę, którą leczyłem alkoholem. Po 8 latach nadużywania alkoholu,niszczenia sobie zdrowia i relacji ze światem, w wieku 29 lat trafiłem na odwyk. Dobrowolny, dzienne sesje. Przewartościowało to moje życie , choć tylko w pewnej części. Nastąpiła era wdzięczności w moim życiu. Choć do niedawna, nie byłem odpowiednio dorosły, dojrzały a co ważne nie miałem żadnych dobrych wzorców w otoczeniu, to mogłem jednak coś zrobić. Postanowiłem więc zmienić otoczenie,sąsiedztwo. 5 razy się przeprowadzałem, trzy razy szpredawałem i kupowałem mieszkania nawet z tego powodu. Pomimo bycia ciągle tą samą podniszczoną osobą , zauważyłem że samo otoczenie zaczyna mnie zmieniać. Zacząłem zgłębiać wiedzę na ten temat . Czytałem mnóstwo książek przeowdników duchowych , ludzi sukcesu. Przyłączałem się do wszelkich pozytywnych zmian, wspierałem w internecie wszystkich rozpowszechniających wiedzę o samoświadomości , samo doskonaleniu, wzrastaniu do Boga, bogaceniu się. Obejrzałem tysiące filmików na YT, wiele wystepujących tylko anglojęzycznie. Podniosło to również mój poziom tego języka. Życie rozwijało się dalej, ale ciągle ciężko to szło. Słabe efekty można by powiedzieć mizerne nawet. To co najważniejsze jednak zaczeło mi wychodzić dobrze.Zdrowie, wiara, Żona , dzieciak, a mimo to brak sukcesów zawodowych. Po świetnym okresie szkoły i studiów, dobrych wynikach i wiedzy przyszła proza życia , w której mówiąc krótko byłem wystraszoną , sfrustrowaną , obciążoną i negatywną osobą, gdyż doznawałem głównie przykrości. Żona podpowiedziała mi w końcu o co chodzi - "Polska jest tutaj wszędzie za oknem i w pracy też". Wyjechaliśmy z kraju . Po krótkim okresie fascynacji nowym krajem, ciężar odpowiedzialności za rodzinę i nieznajomość innego systemu kulturowo-społecznego wpędziły mnie w ciężką depresję po raz kolejny. Posypało się zdrowie , zbliżaliśmy się z żoną do rozwodu. Nasze marzenia o życiu po swojemu legły w gruzach. Nie przestałem wierzyć nawet wtedy gdy posypała się na mnie lawina problemów, rachunków, mandatów. Nawet auto mi ukradli. Wtedy stało się coś o co w głębi duszy prosiłem cały czas. PRZEBUDZENIE. Opowiem o tym jeszcze później. Wiedza nagromadzona przez całe życie eksplodowała wewnątrz mnie. Pewnego dnia obudziłem się mądrzejszy, zacząłem używać w niezmąconym strumieniu dosłownie wszystkich mądrości i informacji jakie kiedykolwiek przyswoiłem. Stałem się od razu nielubianym domowym inspiratorem ,z powodu swojego natręctwa oczywiście :) W pracy , wśród znajomych , na ulicy, w rodzinie - doradzałem wszystkim o wszystkim. Nic mi to jednak nie dało . Zrozumiałem , że jestem jak tuba - tylko powtarzam dalej , a nic nie zatrzymuję dla siebie. Odwróciłem proporcje swojej aktywności i dążenia do zmian. Kosztowało to mnie kilka razy , trzeba było się pogodzić z porażkami, zaakceptować trudne zmiany. W 90 procentach skupiłem się na sobie i najbliższym otoczeniu, a w reszcie na najbliższych znajomych. Wtedy obudziłem się na prawdę . Wolny, bezpieczny, spokojny z pomysłami na własne życie choć w wieku 35 lat. W tym samym czasie nadeszła rewolucja Blockchain. Od zawsze zgłębiałem tematykę relacji społecznych . Oficjalna nauka jest bardzo ograniczona. Pod wpływem lektury wielu niezależnych autorów badań i publikacji naukowych z zakresu energii, przestrzeni , fizyki kwantowej i biologii, zrozumiałem , że cały nasz świat działa według pewnych reguł , zasad wymiany energii i informacji. Śledząc najnowsze odkrycia rozwijałem własne przemyślenia i spostrzeżenia. W końcu zaczęła się w mojej głowie pojawiać cała struktura osobowości człowieka . Stwierdziłem, że muszę sprawdzić jak ona działa. Zastosowałem wytyczne zgodne z publikacjami. Uwierzyłem i żyję według niej do tej pory . Dzień w dzień uczysz się siebie lepiej i lepiej. Działąsz na 100% możliwości swojego potencjału .Bez wysiłku, bez napięcia. Robisz to co sprawia ci przyjemność i przynosi wielopoziomowe korzyści. Rozpocząłem żmudną drogę naukową i szkoliłem sam siebie , stosują techniki i metody. Nigdy więcej nie chcąc wrócić do smutnego życia, narzekania i braku perspektyw,stagnacji itd. Strach napędzał mnie więc dodatkowo, transformowałem go w fascynację. Tak po mału dzień po dniu, sytuacja po sytuacji nauczyłem się żyć SZCZĘŚLIWOŚCIĄ , poznałem siebie , tworzę własne życia i jestem jego kreatorem w sposób najzdrowszy z możliwych. Życie objawia mi się w swej obfitości , a ja wybieram jak w sklepie czego chcę doświadczyć. Przyszły wreszcie sukcesy na każdym polu. Na stałe. Rosnę dalej . Na tą chwilę dorosłem już do tego by szerzej udostępnić moją wiedzę i metody światu. Szczegółowo krok po kroku na tym blogu przebrniemy razem każdy etap. Razem tak - aha jeszcze nie napisałem. Jestem bliźniakiem. Na swoim najwyższym poziomie świadomości muszę się dzielić z innymi. Tak zostałem zaprogramowany. Dzięki temu masz szansę zmienić swoje życie , gdyż piszę dla Ciebie. Kimkolwiek jesteś. Pozbędziemy się wszelkich niekorzystnych programów w twoim życiu , a zostawimy i odszukamy te dobre. Finanse ? To oczywiste , że pieniądze pojawiają się w konsekwencji twojej aktywności . Będzie ich więcej . Wierz mi. Dużo więcej jednak będziesz miał możliwości ich zarobienia, zdobycia albo po prostu wzbogacenia się w wizualny sposób dla otoczenia. Przedstawię ci również moje definicje takich pojęć jak bogactwo, pragnienie, pieniądze . Czytając tego bloga proponuję Ci podróż w nieznane własnego JA. Po to byś przemierzając życie mógł wreszcie zostawić ten ciężar błędnej tożsamości, historii, programowania, opinii i ruszyć z kopyta do przodu , wreszcie wolny , silniejszy niż do tej pory, prawdziwy, uczciwy , samodzielny i znający swoje miejsce na tym świecie.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 67022.52
ETH 3558.72
USDT 1.00
SBD 2.51