Czwarty tydzień z #run100kkm# by @rolsonpatison

in #run100kkm6 years ago (edited)

Cześć!

W tym tygodniu wpadło 32.56 słonecznych kilometrów i zaliczam ten tydzień do biegania górskiego i muszę przyznać, że pokonanie 10km to przebiegnięcie dwa razy dłuższego dystansu jak w mieście. Bieganie na takich terenach to prawdziwy interwał.

Mój cel na miesiąc Maj to 100km - ale wszystko oczywiście wyłącznie rekreacyjnie, bez niepotrzebnego napięcia i wywieranej presji. Rywalizacja absolutnie nie jest dla mnie, natomiast wyznaczanie sobie kolejnych zadań i celów jak najbardziej tak!

2 razy po 10km - i mówię sobie: OBY TAK DALEJ !

Pierwsza "dyszka" padła tutaj (i ja też padłam) na wyspie Portland. Ogrom zieleni, skaliste ścieżki, oraz ściany do wspinaczki. Bardzo ciężki i trudny teren. Jak tylko udalo mi sie przebiegnąc "dół" to od razu znalazlam przejscie na "górę", ażeby móc wracać drogą, która sprawiała wrażenie "o niebo" lepszej niż te ścieżki

Natomiast drugie 10km poczynilam z Lulworth Cove do Durdle Door, trasa równie ciężka i bardzo "śliska" kamieniście zejsciem w dół. Nie zależnie od pory dnia i roku jest to najbardziej odwiedzane miejsce w Anglii i przyciągają tam pielgrzymki turystów. Juz zdążyłam wcześniej obyć sie z okolicą, bo bardzo często tam bywałam, więc uznałam, że wieczorową porą będzie idealnie stworzyć sobie warunki do biegu. (Choćby z tego powodu, że będzie mniej ludzi) Nie planowalam tego dnia powtórzyć 10km, ale sie stało. Znajomi zostali na Lulworth, a ja postanowiłam zahaczyć o zachod słońca na Durdle i wracać...

Pierwszy tydzień Maja zakończony fajnymi akcentami biegowymi.

Nawet nie wiecie, jak bardzo sobie cenię to, że mieszkam na takich terenach. Mam nadzieję, że to legalne i nie zostanę zdyskwalifikowana, ale czerpię siły z natury :p taka moja "przedtreningówka"

A na koniec tygodnia należycie zasłużony odpoczynek pod warunkiem, że wyspinasz się na tę skałę ;) Z góry jakoś wszystko wydaje się piękniejsze.

Udało się!

RUNJOY

Sort:  

Ale piękne miejsce, faktycznie zachęca do aktywności na zewnątrz. Ja jeszcze kilka miesięcy i też będę znowu biegać :)) w tak pięknych miejscach jak Ty na stałe niestety tylko podczas wyjazdów. Pozdrawiam i powodzenia!

Upvote this reply and follow https://steemit.com/@a-0-0

Powodzenia i wytrwałości w realizowaniu celu.Super zdjęcia, piękne widoki.Pozdrawiam

Życzę powodzenia w dążeniu do sportowych celów.Zdjęcia robią wrażenie!

Świetne zdjęcia i wspaniałe widoki, wybrzeże naprawdę robi wrażenie!👌
Nie omieszkam również wspomnieć, że zdjęcie tytułowe jest niesamowicie klimatyczne i na swój sposób elektryzujące😊

@flocki & @rado21ste bardzo bardzo dziękuję chłopaki :)

aaleee super!
gratulacje!
widoki wynagradzają wszelki trud (i zadyszkę:)

ostatnia fotka!!!!
w ramki i nad łóżko!
(i jeszcze ten czerwonawy promień światła, taki na skos, cudne!)

Great photos!👍🏼 Good for physical also mental health!😂 Although I can’t understand your language, I assume you took them yourself?

Oby tak dalej! :) Myślę że 100km to tylko formalność dla Ciebie ;) Znajomi biegają z tobą ;P ?

Heheh, dzięki :) W większości biegam sama, tak mi jest wygodniej i pewniej sie czuję :)

Czasem fajnie z kimś pobiegać :P

Przydał by się kompan do biegania pewnie że tak! ;)

Może ktoś chętny się znajdzie na steemit :P

Myślę, że wszyscy chętni już biegają w #run100kkm#

Dzięki ogromne dziewczynki kochane 😉 @lifestylejob , @rozku , @annaburska 💙

Jak zwykle zazdroszczę terenów, po których biegasz, świetne wyniki i powodzenia w dążeniu do celu, ale skoro blisko 40% zrobiłaś w pierwszym tygodniu to może warto podnieć poprzeczkę :)

Myślę o tym, niestety wczoraj wyszłam na trening i tylko 3km wskoczyły, jakis dziwny dyskomfort mnie trzymał, nie wiem co to było... slabszy dzien?!

Prawdopodobnie słabszy dzień, jeżeli coś dokucza lub psuje radość z treningu to lepiej odpuścić ten jeden lub nawet dwa, żeby wrócić głodnym biegania. Dasz radę, odpocznij i do dzieła.
A ten dyskomfort to pewnie przez piękne tereny po których biegasz, w zwykłym parku byś tego nie miała :)

Piękne tereny sie skończyły :( w UK byl dlugi weekend więc korzystałam z pogody i wolnych dni, które spędziłam dosc aktywnie. Niestety wczoraj wskoczylam na asfalt :/ i było słabo, bardzo słabo, dzisiaj przerwa, jutro zrobię podejście;) Pozdrowionka.

Pięknie! Zazdroszczę nie tylko widoków ale i silnej woli :) mi bardzo ciężko się zmobilizować do uprawiania jakiegokolwiek sportu...

Dzięki słońce. Ten tydzień wyjątkowo sobie ze mnie kpi! Takze smigam tylko tyle na ile mogę i daję radę. :*

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63235.53
ETH 2558.76
USDT 1.00
SBD 2.63