Băiețel de 15 luni: Există tartru negru (?) Pe dinții de lapte.

in #rumancom2 years ago

53.jpg
Băiețel de 15 luni: Există tartru negru (?) Pe dinții de lapte.

Î: În prezent, am doi dinți superiori și inferiori și un dinte inferior este pe cale să iasă. Acum aproximativ o lună, unul dintre dinții inferiori avea tartru negru pe fundul dinților chiar deasupra gingiilor. Copilul se spală pe dinți în fiecare seară fără pastă de dinți și se culcă fără să mănânce. Desigur, înainte de asta, am dormit cu lapte, dar după ce s-a înnegrit pe dinți, se pare că este din cauza laptelui, așa că mă culc imediat fără să mă hrănesc. Dar când am făcut baie aseară, am observat că și cei doi dinți superiori erau negri. Oricât m-aș spăla pe dinți, nu va dispărea. Ce ar trebuii să fac? Pare prea tânăr, așa că nu s-a dus încă la controale dentare regulate.

R: Aceasta este pigmentare, nu tartru. Există copii care sunt predispuși fizic la acest lucru. 15 luni este normal? Perioada de înțărcare a trecut, deci este corect să întrerupeți alăptarea noaptea. De asemenea, ar trebui să folosiți pastă de dinți pentru copii și o periuță de dinți pentru a curăța.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05