Pot nou-născuții să folosească apă de gură?

in #rumancom2 years ago

49.jpg
Pot nou-născuții să folosească apă de gură?

Î: Copilului meu îi mai rămân doar câteva sute de zile. Cu toate acestea, gura mea miroase puțin, așa că mă gândesc să folosesc o apă de gură disponibilă în comerț. Am încercat-o o dată și nu știu dacă acesta este motivul, dar am încetat să-l mai folosesc pentru că îmi venea să vărs. Are legătură cu agentul de curățare? Sunt încă tânăr, așa că m-am gândit că s-ar putea să-l folosesc prea devreme. Cu toate acestea, manualul de utilizare spune că, dacă îl folosiți de acum înainte, nu va mai exista durere atunci când dinții vor ieși mai târziu. Vă rog să-mi dați un răspuns corect.

R: Cred că este mai bine să nu-l folosiți. Unele dintre ingredientele din apele de gură pot fi prea puternice și iritante pentru gura unui nou-născut și există un potențial de afectare a tractului gastro-intestinal, deoarece nou-născuții vor înghiți în cea mai mare parte o parte din medicamentul care este scuipat. În schimb, utilizați pastă de dinți pentru bebeluși (sub formă de spumă), deoarece este disponibilă comercial. Se spune că este sigur să înghiți.

Sort:  

Nice post keep it up.
if you haven't receive 100 STEEM than vote Lyon89 for witness
He is my friend so i am vouching for him
Vote Here for Lyon89 and get 100 STEEM

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57062.81
ETH 3068.42
USDT 1.00
SBD 2.43