Băiat de 5 ani: locul în care lipsesc dinții de lapte este îngustat

in #rumancom2 years ago

39.jpg
Băiat de 5 ani: locul în care lipsesc dinții de lapte este îngustat

Î: În prezent, gingiile s-au ridicat până la punctul în care ies molarii inferiori (dinții permanenți) și este într-o stare de dezvoltare care provoacă durere. La vârsta de aproximativ 29 de luni, am căzut și mi-am rupt dintele din stânga sus din față și l-am scos la un spital de pediatrie. Decalajul dintre zona actuală a gingiei și vârful acestui dinte arată diferit cu ochiul liber cu 1 ~ 2mm. Dinții frontali de lângă caninul din stânga sus par să fie îndreptați în această direcție. În prezent, copilul nu pare să fie stresat de lipsa dinților, dar este posibil ca dinții primari să cadă prea devreme și dinții permanenți să iasă târziu? Starea actuală afectează locul în care urmează să fie așezați dinții permanenți, astfel încât să crească din stagnare? Mă întreb dacă ar trebui să am o proteză. De asemenea, dacă am nevoie de proteze, este posibil în stomatologie generală? R: Dacă părăsiți locul în care lipsesc dinții, acesta va deveni mai îngust. Prin urmare, chiar și atunci când este timpul să apară dinții permanenți, există posibilitatea ca aceștia să nu iasă ușor sau să devină dinți falși. Pentru a rezolva acest lucru, aveți nevoie de un tratament care extinde spațiul înapoi la starea inițială. Cred că ar fi avantajos să mergi la un dentist pentru copii. Vă rugăm să faceți clic pe introducerea de mai sus a clinicilor dentare pediatrice la nivel național.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56924.47
ETH 3086.51
USDT 1.00
SBD 2.41