Fată de 9 luni: zdrobirea dinților

in #rumancom2 years ago

43.jpg
Fată de 9 luni: zdrobirea dinților

Î: Acum fiica mea are 9 luni și are 4 în partea de sus și 2 în partea de jos. Dar am început să scârțâiesc dinții în urmă cu o lună și m-am gândit că o voi lăsa în pace, dar se agravează. Măcin când mănânc alimente pentru bebeluși, măcin în timp ce mă joc ... Sunt îngrijorat că dinții mei vor fi deteriorați prin măcinarea prea tare, dar ce ar trebui să fac? Sunt îngrijorat că dinții nu vor cădea sau nu vor tremura în timpul măcinării.

R: Șlefuirea dinților pare a fi un proces normal de dezvoltare pentru bebelușii care au doar dinții din față. Cu excepția cazului în care dinții tăi sunt uzați foarte mult, nu-ți face griji prea mult și cred că vei fi bine când dinții din jur ies pe măsură ce îmbătrânești. Dacă se agravează după puțin timp, consultați un medic dentist pediatru.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57960.12
ETH 2482.73
SOL 155.31
SBD 2.43