5 ani: încă îți suge degetele

in #rumancom2 years ago

48.jpg
5 ani: încă îți suge degetele

Î: Copilul meu suge degetul mare de când a scos sticla. La aproximativ 17 luni, mi s-a dat o sticlă și, de atunci, nu m-am forțat să sug, pentru că mi-era teamă că ar interfera cu formarea personalității mele. Cu toate acestea, chiar și după ce am crescut, am continuat să sug, să lipesc degetele și să aplic medicamente amare, dar nu am putut rupe încăpățânarea băiatului, așa că am ajuns până aici. Poate de aceea, dinții din față ies ca niște iepuri, iar dinții inferiori intră puțin, astfel încât forma gurii este prea rea. Nu-l poate consola, spune că-ți urăște degetele și fața și chiar dacă prietenii lui își bat joc de el, el suge așa pentru că nu-i pasă. Nu putem ridica bățul de fiecare dată și să ne asigurăm că nu ne aspirăm degetele? De asemenea, picioarele corbii vor deveni aceleași după ce vor dispărea? Si ce ar trebui sa fac?

R: De fapt, este prea târziu pentru a obține obiceiul de a-ți suge degetele. Și se pare că efectele secundare se manifestă deja. În principiu, acesta este un moment în care este necesară intervenția profesională. Din punct de vedere profesional, obiceiurile orale până la vârsta de 4 ani sunt considerate normale. Și se știe că un obicei care se prelungește până atunci provoacă efecte morfologice adverse. Dar poveștile de acest gen sunt frecvente. Până în prezent, obiceiul de supt al degetelor copiilor este considerat un fel de fenomen fiziologic care apare atunci când sațietatea este insuficientă. Sper că veți obține o judecată expertă. Un efort de deconectare artificială poate duce la alte utilizări slabe.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57346.65
ETH 3107.45
USDT 1.00
SBD 2.40