05/29 Toate lucrurile

in #rumancom2 years ago

49.webp
Toate lucrurile

Lucrurile bune se întâmplă ca avalanșele pentru oamenii de aici. Mulțumesc."

Puterea de vot care a scăzut aproape la zero a fost acum redusă la jumătate, dar este încă prea multă putere de vot pentru un eveniment dintr-o singură linie a jurnalului de recunoștință. nou. nou

Steem Power închiriat înainte de expirarea sfârșitului lunii octombrie.

Dacă puterea de vot este slabă, votul pentru posturile altor persoane nu este distractiv și pare dificil să te bucuri de Steemit în diferite moduri. Cred că puterea mea de vot a fost redusă la jumătate în comparație cu când am închiriat-o pe Steem Power acum câteva luni. Probabil pentru că valoarea lui Steem a scăzut foarte mult. Pare prea dificil să extindeți TmT. Pare mai puțin practic decât aburul în care investiți. Nu merită investiția.

Există destul de puțini oameni care nu sunt activi pe Steemit printre oamenii cu care comunic.

Steemit trebuie să fie activat din ce în ce mai mult pentru ca Steemit să se dezvolte și voi putea face Steemit mai activ.

Îmi pare foarte rău. Este greu de comparat pentru că nu sunt activ pe alte bloguri, dar cred că sunt destul de mulți oameni buni pe Steemit. Este chiar mai bine pentru că sunt atât de mulți oameni care au o inimă caldă și știu să ofere.

În acest moment, fac doar activități fără nici un fel de agitație, dar mă tem că la un moment dat voi deveni precum Cyworld.

Asa de Concluzia este că acum este ora 2 dimineața, așa că trebuie să termin și să opresc computerul și să mă culc. hehe

Astăzi trebuie să mă trezesc devreme.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57774.35
ETH 2339.45
USDT 1.00
SBD 2.44