05/23 multumesc in fiecare zi

in #rumancom2 years ago

43.webp
multumesc in fiecare zi

-Din fericire, a mai fost dată o nouă zi. Voi avea cea mai bună zi de azi. Mulțumesc. Mulțumesc. Mulțumesc.

-A fost o modalitate răcoritoare de a merge la muncă astăzi, deoarece a plouat încet toamna. Mulțumesc. Din cauza prafului fin, gâtul meu era ascuțit, iar nasul mă mânca, dar, dintr-un anumit motiv, am simțit că tot praful fin a fost spălat de ploaie. Vă mulțumesc pentru vremea ploioasă preferată. Mulțumesc. Mulțumesc.
-Dacă astăzi am întârziat doar câteva secunde, aproape că nu mai puteam intra în metrou, dar am reușit să intru în metrou pentru a lucra. Întârziam încă vreo 5 minute, dar dacă nu aș fi fost în acel tren, aș fi întârziat cel puțin încă 10 minute. Vă mulțumesc că ați putut lua metroul. Mulțumesc. Mulțumesc.

  • Vă mulțumesc din nou astăzi și sper să aveți o zi minunată. Astăzi este în siguranță ... Mulțumesc. Mulțumesc. Mulțumesc.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57774.35
ETH 2339.45
USDT 1.00
SBD 2.44