You are viewing a single comment's thread from:

RE: O cRPG oraz współczesnym rynku gier.

in #rpg7 years ago

"Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę" :)
Nigdy nie byłem wielkim fanem cRPG. Owszem w pierwsze dwa Fallouty się zagrywałem, ale takiego Baldurs Gate II tylko zacząłem i jakoś mnie nie porwał. Wiedźmińskiej sagi też jakoś nie doświadczyłem, grałem trochę w pierwszą część i tyle. Może dlatego, że nie specjalnie kręcą mnie klimaty fantasy, a zdecydowanie wolę sci-fi, dlatego uwielbiam Mass Effecta, nawet Andromeda mi się podobała, chociaż niektórzy powiedzą, że to nie jest RPG ;) Od kilku lat też czekam na Cyberpunk 2077, ale na to jeszcze przyjdzie mi pewnie poczekać ;)
Co do tego spłycenia gier, to raczej nie tylko RPG na tym cierpi. Od czasu kiedy gry stały się biznesem, a nie pasją wszystko idzie w stronę niedzielnego gracza, dla którego gra ma być łatwa i przyjemna, bo jak będzie zbyt skomplikowana to ten sobie nie poradzi i się zniechęci. Kasa, kasa, kasa, takie czasy nastały.

Sort:  

Zgadza się że wszystkie gry na tym cierpią jednak gatunek RPG jest w tym względzie wyjątkowo wymagający. O ile gry akcji takie jak Mass Effect cierpią głownie przez ich skracanie, bugi, czy też kiepskie rozwiązania o tyle w przypadku gatunku cRPG problem jest dużo bardziej złożony ponieważ wielowątkowa i rozbudowana fabuła oraz warstwa dialogowa jest sednem prawdziwych gier rpg które wywodzą się przecież z papierowych RPG.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60935.14
ETH 2365.47
USDT 1.00
SBD 2.55