qurbağa şahzadə ..

in #roobiah7 years ago (edited)

Növbəti gün, Kral qızı yemək masada oturan və qızıl bir boşqab padşah və onun nazirləri ilə nahar zaman, bir şey səs jumping və aşağı pilləkənlər, və sonra qapı bir knock var idi və bir səs "deyərək Ən gənc şahzadə, məni buraxın! "

sonra qapı getdi və o kənarda oturan bir qurbağa görəndə qapını açmaq Kral kiçik qızı, o, geri tez qapını bağladı və tələsik bir narahat hissi ilə onun kafedrasında oturdu. Dəyişikliyi başa düşən padşah dedi:
"Oğlum, nə qorxursun? Qapının kənarında dayanan və seni götürməyə hazır bir nəhəng varmı? "
"O, yox" deyə cavab verdi; "Nəhənglər, yalnız çirkin qurbağalar."
"Qurbağa nə üçün soruşdu?" Kraldan soruşdu.
"Oh, papa", o dünən də oturan və qızıl top ilə oynayan zaman ", deyib, topa yaxşı bir düşdü kayması və mən qızıl top itkisi üçün dua zaman qurbağa gəldi və şərtlərinə top gətirmək üçün vəd etdiyi Məni bir yerdə saxlamağa icazə verəcəyəm, amma hesab edirəm ki, o, suyu tərk edə bilməz və mənə gəlsin; İndi qapını çıxardır və mənə gəlmək istəyir.

Sonra hamısı qapının ikinci qolunu eşitdi və dedi:
"Kralın ən kiçik qızı, mənim üçün qapını aç! Mənə nə vaxtsin? Gənc prenses, mənim üçün qapını aç! "
"Sən nə vaxtsa yerinə yetirməli olmağınız lazımdı" dedi King; "İndi onu buraxın".

Qapını açanda qurbağa atladı və şahzadə kürsüsünə oturdu qədər onu izlədi. Sonra durdu və yalvarıb dedi: "Məni götür, mən də sizinlə oturayım".

Amma Şahzadə qurbağa haqqında düşünməmişdi ki, Padşah onu geri qaytarmasın. Qurbağa bir kürsüdə oturanda, o, masada qaldırılmasını xahiş edir və orada yenidən deyir:
"İndi qabağınızı daha yaxınlaşdırsanız, bir yerdə yeyə bilərsiniz."

Şahzadə qurbağa soruşdu, amma hamısı padşahın bunu etməyə məcbur olduğunu gördü.
"İndi kifayət qədər hiss edirəm", - dedikdə ucadan dedilər: "Mən çox yorğun hiss edirəm, mənim otağınıza götürməlisən, yatağında yatacağam.

Kralın prensi onun təmiz yatağında yatan soyuq qurbağanın düşüncəsində ağlamağa başladı. İndi Kral qəzəblə qızına dedi:
"Siz Padşahın qızısınız və vəd etdiyiniz sözünüz yerinə yetirilməlidir".

İndi Kral qızı üstdə otağına apardı və otaq küncündə qoyun öz əlləri ilə qurbağa qaldırdı və şahzadə yuxu yatmaq başladı, qurbağa gəldi və mən yorğun am və sizin kimi yatmaq sizin yataq yuxarıda mənə qaldırmaq istəyirəm ", dedi ya da bunu atana bildirəcəyəm ".

Şahzadə'nin qızı çox qəzəbləndi, qurbanı qaldırdı və divarına atdı, ağlayırdı, irkin qurbağaları səssiz qoyun!"

Qurbağa yerə enərkən, o, bir qurbağa çox gözəl şahzadə dəyişdi. O zaman, şahzadə də bütün hadisələr bir ifritə şahzadə bir lə'nət etdi və heç bir birlikdə olmaq onun səltənət padşahlıq nəsib oldu şahzadə başqa lə'nət azad edə bilər necə təcrübəli bildirib.

Padşahın razılığı ilə, onlar həm evli və sonra öz səltənət şahzadə və şahzadə gətirmək üçün Prince Henry sadiq qulluqçusu tərəfindən səkkiz atlar tərəfindən tərtib və müşayiət arabası gəldi. Qatar hər ikisi ilə gedərkən, Şahzadə qatarın arxasında bir şey kimi səsi eşidib səsə qulaq asdı. Şahzadə idi

Sort:  

Congratulations @roobiah! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57946.22
ETH 3059.94
USDT 1.00
SBD 2.34