You are viewing a single comment's thread from:

RE: Romanii pe Steemit

in #romanipesteemit7 years ago

Bine te-am gasit @corneliasilca , bine ai venit in comunitate, eu nu ma angajez, dar e bine sa se intample asa cum ai gandit, trebuie sa vina de la fiecare...nu fortat sau angajat, iti place votezi! Si eu tot de la @startupacademy am aflat de steemit...doresc sa-i multumesc intr-o zi, acum ii votez. E drept, mai am mult de invatat si doresc sa invat pentru a crea articole bine cotate, acum sunt un incepator venit de pe facebook...unde sti si tu @corneliasilca cam ce fel de postari sunt agreate...Am observat ca ma urmaresti, am facut acelas lucru, am postat ieri un articol CCBM nu stiu daca l-ai vazut, iti recomand @alexcool

Sort:  

Buna @alexcool! am citit articolul tau CCBM, de asemenea si CCBMLM. Ai putea sa imi dai mai multe detalii sau eventual sa faci un articol mult mai explicit? (ar fi ok si daca ar fi in limba romana)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58539.27
ETH 2627.11
USDT 1.00
SBD 2.40