Let's see how many Romanian steemers are in here !

in #romania8 years ago (edited)

Salutare,
Eu sunt Aurel, am 31 de ani si sunt antreprenor in zona #blockchain. Sunt implicat in acest fenomen din 2013 si in fiecare zi se pare ca invat ceva nou. De cand am descoperit Steemit nu ma pot opri din citit, este un proiect fantastic ! Astept cu nerabdare ziua in care aici se vor posta diverse teme de cercetare iar utilizatorii ce aduc valoare sa fie rasplatiti impreuna cu initiatorii proiectului de cercetare... Suna prea bine !
Asa-i ca v-ati saturat de Facebook unde postarile tale sunt pe gratis iar timpul pe care il petreci acolo este monetizat de o corporatie? Aici esti rasplatit pentru timpul tau si pentru continutul pe care il oferi celorlalti.

Tu valorezi pentru Facebook $118.34 iar timpul pe care tu il petreci pe #Facebook valoreaza mult mai mult.

Stiu ca suna ca o invitatie intr-un MLM ieftin... Da-i o sansa totusi ! https://steemit.com/

romania

Sort:  

E de romani? Ma bag si eu :)))

Sunt si ne strangem din ce in ce mai multi :)))

Woord :)

Yeah ! Get them dollaz son :D

Sunt cativa Romani aici :)

Haaa ! tare ! Cu ce ganduri pe aici ?

buna. eu sunt alex. si aurel ma adus aici. chiar de pe facebook defapt

salut ! ma bucur ca am convertit macar o persoana !

Well, well, well 😄 Givin' it a try..

Ai grija cu continutul publicat. Incalci copyrightul cu aceasta fotografie si nu-i bine deloc.

De cand am descoperit steemit...am lasat Facebook-ul.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61