Wykład u Roli

in #rola6 years ago (edited)


Marcin Rola zaprosił mnie do swojego kanału yt wrealu24 żeby porozmawiać o kryptowalutach. Myślał że będę się rozwodził o zasadach działania technologii. Ja wolałem skupić się na ekonomicznych konsekwencjach. Jednak żeby całość nie podlegała dyskusji, musiałem naświetlić podstawy sięgające aż do zasad fukcjonowania pierwszych organizmów żywych. Cały wykład spotkał się w komentarzach z kompletnym niezrozumieniem. Widać dla przeciętnego słuchacza trudno jest skoncentrować uwagę na dłużej niż kilka minut... moim celem nie było jednak trafić do większości (co uniemożliwia Rozkład Gausa), ale zwrócić uwagę na istniejące relacje tym którzy postanowią jakoś tę wiedzę wykorzystać.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Dzień Dobry, bardzo dobry wykład mam pytanie czy ma Pan zapis słowny tego wykładu ? Chciałbym puścić swojemu bliższemu otoczeniu lecz wykład jest za długi . Ogólnie wygład dobry i dla konkretnych grup na plus ale jak chce Pan trafić szerzej to krótsze bo dużo osób jak widzi że 50min rezygnuje

Wystarczy że Pan streści należycie swojemu otoczeniu. Żadna myśl nie jest własnością a więc jeśli uważa Pan że można tę treść efektywnie skrócić to proszę się nie hamować.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58752.84
ETH 3153.55
USDT 1.00
SBD 2.44