Primăvara tehnologiei blockchain (traducere)

in #ro6 years ago (edited)

Acum câteva zile m-am dus să vorbesc cu cineva care lucrează în echipa mea. Toți știu că sunt un mare fan al Steemit. Ei sunt mai rezervați, mai reticenți.

L-am găsit citind un articol tehnic detaliat despre Qtum, un alt „blockchain”. Își lua notițe astfel încât să încercăm eventual să instanțiăm un nod Qtum dacă se deovedește necesar, și să testăm. Apoi am tresărit: articolul pe care îl studia cu mare atenție ... fusese publicat pe Steemit! Da, era un articol tehnic, dar ar fi putut fi un articol care să explice în detaliu cum să plantezi și să îngrijești o plantă tropicală acasă sau cum să faci pricomigdale cu lobodă.

Am făcut legătura mental cu întâlnirea la care am participat la Bruxelles săptămâna trecută, o întâlnire în care @roxane prezentase Steemit unui public eterogen.

Da, suntem pasionați de „blockchain” și putem gândi că această tehnologie va schimba lumea. Dar pentru moment, în afară de un cerc destul de mic de entuziaști care se distrează în crearea și schimbul de cripto-valute și alți tokeni, este de remarcat că nici o aplicație care folosește blockchain nu este folosită pe scară largă pentru a rezolva o problemă a oamenilor obișnuiti, oameni care nu sunt informaticieni.

Nici o aplicație, cu excepția Steemit. Steemit oferă oricui creează conținut, fie proză, poezie, fotografii frumoase precum @vmoldo sau @ileana56, clipuri video sau muzică, să monetizeaze creațiile lor în direct, să le propună direct celor cărora le sunt destinate și care se pot bucura de ele, fără a trece printr-o "platformă de conținut" care-și trage o parte din bani și fără a supune "consumatorii de conținut" la anunțuri publicitare.

Este un mic semn al primăverii tehnologiei „blockchain”.

brânduși.jpg

Acest articol este o traducere (aproximativă) a originalului pe care l-am publicat acum două zile în franceză . Am schimbat poza doar ca să le deosebesc ușor în lista de articole din blogul meu




Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

You got a 2.80% upvote from @upmyvote courtesy of @sorin.cristescu!
If you believe this post is spam or abuse, please report it to our Discord #abuse channel.

If you want to support our Curation Digest or our Spam & Abuse prevention efforts, please vote @themarkymark as witness.

You got a 7.01% upvote from @minnowvotes courtesy of @sorin.cristescu!

This post has received gratitude of 2.24% from @appreciator courtesy of @sorin.cristescu!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64188.14
ETH 2766.12
USDT 1.00
SBD 2.66