לקיחת סיכונים. טוב או רע?

in #risk8 years ago (edited)

"הסיכון הגדול ביותר הוא לא לקחת שום סיכון, העולם משתנה ממש מהר, האסטרטגיה היחידה המובטחת להיכשל היא לא לקחת סיכונים" - מארק צוקרברג.

העולם משתנה מהר יותר מאשר שאנחנו משתנים בעצמנו, זה יכול להיות דבר טוב ודבר רע.
הסיכון הוא למעשה דבר רע, או טוב - תלוי איך אתה לוקח את זה. אבל בהחלט הסיכון הוא חלק חשוב מהחיים שלנו.אנחנו יכולים לקחת סיכונים מבלי לדעת מה אנחנו עושים בכלל.


מזה בדיוק סיכון?

הסיכון הוא האפשרות לאבד משהו יקר ערך בכל עת. ערכים(כמו בריאות פיזית, מעמד חברתי או עושר) ניתנים להשגה או לאיבוד כאשר לוקחים סיכון כתוצאה מפעולה מסוימת או חוסר פעילות, צפוי או לא צפוי.
הדבר האחרון פה הוא שאתה עושה משהו, אתה יכול להצליח בו או להיכשל. אבל אתה חייב לנסות - זה נקרא סיכון.

הידיעה שאתה יכול להצליח או להיכשל היא מרתיעה אותך ובגלל זהה יכול לאבד את הניסיון. אתה אמור לבצע את הטוב ביותר שלך בשביל להקדים את הפחד או התחושות שלך. לדוגמה: לראות את העולם כציור שציירת בראשך ולא לפחד לעשות דברים, זה לקיחת סיכון.

אל תפחדו לקחת סיכונים, ההפך צרו אסטרטגיה ולכו איתה! אם לא תנסה אתה אף פעם לא תדע.

קח את הסיכון בצורה חכמה

תיהיה חכם, קח את הסיכון שחשבת עליו הכי הרבה. לקיחת סיכונים היא גורם חשוב לחיים שפויים וחופשיים, אם לא תנסה משהו, לעולם לא תוכל לחוות את ההרגשה. אתה חייב לקחת את הסיכון בצורה חכמה. דע את הרגעים שאתה צריך לקפוץ או לא ואת הרגע שבו אתה צריך לשים או להוציא.
תיהיה חכם כמו דרך החיים. זה יעזור לך לקבל החלטה לגבי מה צריך לעשות ובאיזו שעה אתה צריך לעשות את מה שאתה צריך לעשות.

קח סיכונים כאשר אתה יכול, העולם משתנה ממש מהר, אם אתה משאיר את זה במקרה, בסופו של דבר אתה עושה את ההחלטה הכי טיפשי אי פעם לא לקחת סיכון.

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.083
BTC 62374.54
ETH 1659.65
USDT 1.00
SBD 0.42