Log nr. 1. Kontakte psykiatrien med henblik på remission

in #remission6 years ago (edited)

Idet en psykiater har givet mig en diagnose i 2016, har jeg tænkt mig at søge om "remission", hvilket så vidt jeg ved er det tættest man kommer på en raskmelding i deres "psykiatriske system". Det betyder vist symptomfri.

Jeg ringer til psykiatrien på Møntmestervej, her kl 8, hvor de åbner, for at spørge til et møde med psykiater Casper Westergaard, som jeg har været tilknyttet de gange jeg har været der tidligere. Jeg bemærkede at hans navn ikke længere fremgår af deres webside, så det overrasker mig ikke hvis de giver mig en helt ny person igen at forholde mig til.

Jeg må tage kampen op og forsøge at blive "raskmeldt" for jeg føler virkelig ikke at jeg fejler noget som helst, men at det bare er en form for "kejserens nye klæder", har man først en gang bedt om hjælp eller været i en meget vanskelig situation, bliver man nærmest stemplet for livet, hvilket er dybt problematisk, uretfærdigt og tjener intet formål overhovedet.

Idag har jeg tænkt mig at spørger i telefonen, om de har noget imod at jeg optager vores samtale, således at jeg kan få alt der bliver sagt med og som min sikkerhed for at der ikke foregår noget som ikke skal foregå.

Lad os se hvad som sker idag.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00